Založ si blog

Slovensko je politická strana, Ty nechápeš ? ! Sú otroci a páni, rozumieš ? Nie, ste odpísaný !

Včera som mal dokonalý celodenný zážitok, večer dokonaný stranícko psychiatrickou “ čerešničkou na torte „.

Absolvoval som stretnutie s najmladším providerom, ktorý chce konečne ponúkať slušnú SAT TV na Slovensku.

Videl som mladých ľudí a ambicióznu domácu firmu, ktorá stúpa od nuly a verím, že dokáže, urobiť malý zázrak.

A ja im nielen držím palce, ale aj nezištne pomáham odborne i váhou svojej osobnosti, ako sa len dá.

A vtedy sa sústredím a venujem hostiteľovi a aj keď isto nie som dokonale slušný, dosť sa o to snažím.

V prvom rade si vypnem vyzváňanie na telefóne, dám si tichý režim a je vybavené !

Nikoho neotravujem, vidím, kto volá a mám presnú hierarchiu, komu je dôležité následne sa ozvať a komu nie.

Najprv je rodina, potom rodinní priatelia a potom ďalší a ďalší a až potom sú známi a na konci ako “ odpad “ politici.

To prosím neberte osobne ako urážku, jednoducho u ľudí, ktorí sú a boli politicky „proaktívni“ mám takúto výstrahu.

A to sa mi včera z pohľadu jedného tak trocha vypomstilo, hoci ja osobne to pokladám za nájdený poklad.

Na mojom mobile som si včera vymazal z pamäte arogantného zbohatlíka, ktorý chudák zabudol, že si netykáme.

Som v Košiciach a od 11.00 do 17.00 mi na mobile u mena akéhosi povedomého dotyčného svietia 3 pokusy o spojenie.

Čo ten chce, veď sme sa už asi tri roky nerozprávali a mám ho v kategórii “ politik, už nie je normálny človek „.
Štvrtý telefonát je na ceste v aute, vtedy na pár sekúnd dvihnem a vravím, som v aute, zavolajte o pol hodinku.

Volá ihneď späť, ja nedvíham, premávka je hustá a on mal tiež “ hustý “ tón v hlase, čo neznášam.

Prídem do Prešova a telefonujem.

Najprv mi ešte vyká, pán inžinier, ako je možné, že mi nedvíhate telefón, veď ja mám obrovský problém so Skylinkom.

Skrátim to, lebo na konci sa ako podgurážený jedinec zabudol a nielenže mi Tykal, ale len “ mlel “ a dával rady do života.

“ Ty fakt nerozumieš, celé Slovensko je politická strana, Ty to nechápeš, sú iba otroci a páni, rozumieš ?! “

Pane XY, nerozumiem, ja viem, že  Skylink neexistuje a Vy sa sťažujte u Vašej rodnej strany a viac už neotravujte !

Neviem, či porozumel mojej stručnej odpovedi, lebo už sa neozval a možno aj áno, lenže už bol vymazaný.

A keď mi volá niekto, koho nemám v pamäti, často jednoducho nedvíham telefón.

A keby sa ten politický ožran, hlupák a truľo prebral zo svojho sveta, má to márne, je už slušne povedané, navždy „odpísaný“.

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Daniel Lipšic

Lipšic sa mal na generálnej prokuratúre dopustiť protiprávneho konania. Normalizácia pokračuje, reagoval prokurátor

30.04.2024 09:29

Prokurátor tvrdí, že rozhovor absolvoval počas obedňajšej prestávky.

Sopka / Ruang /

V Indonézii opäť vybuchla sopka Ruang, úrady uzavreli letisko v Manade

30.04.2024 09:29

Pri erupcii vychrlila sopka popol do výšky takmer dvoch kilometrov.

Kitzsteinhorn

Pri zrážke počas lyžovačky v rakúskom Kitzsteinhorne zahynul český občan

30.04.2024 08:47

Napriek okamžitej prvej pomoci privolaný lekár záchrannej služby konštatoval smrť českého občana.

F-35 / Stíhačka F-35 /

Do poľského vojska sa vracajú husári, tentoraz však ako najmodernejšie stíhačky F-35

30.04.2024 07:36

Hodnota celého kontraktu predstavuje 4,6 miliardy dolárov.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3933398x
Priemerná čítanosť článkov: 4791x

Autor blogu

Kategórie