Založ si blog

1. Posol Nádeje pre Lepšie Slovensko – poskytnite mu pomoc. Vráti sa to 1000 x ! (2)

Nastal čas robiť reálne skutky pre Lepšie Slovensko.

Pomôžte hľadať Poslov Nádeje a oni nám pomôžu nájsť prameň Slovenska !

Osobne som začal 22.5.2015 od 13.00.

Najprv som navštívil Charitu na Jarkovej.

Tam mi pani vysvetlila, že nemajú bezdomovcov dôchodcov, sústreďujú sa na alkoholom závislých mladých ľudí.

Hľadať bezdomovca dôchodcu mi odporučila na Červený Kríž o pár sto metrov ďalej.

Tam som natrafil na mimoriadne serióznu pani, ktorá ma rýchlo zorientovala v problematike.

Pracovala 10 rokov v Rakúsku a teraz je v ČK 1 a pol roka.

Vysvetlila mi, že nájsť bezdomovca nezávislého na alkohole bude obrovský problém.

Lebo naša spoločnosť vynakladá neefektívne obrovské prostriedky na kadečo, len k ľuďom v núdzi sa to nedostane.

Tento systém nechce sociálny problém ľudí riešiť, potrebuje ho živiť, lebo politici potrebujú z neho kradnúť a profitovať.

A keďže ona chce sociálne odkázaným ľuďom pomáhať a politici ovládajúci kšeft zvaný Červený Kríž naopak, je tu problém

A to až taký, že keď pani VV na problém verejne poukázala, je vystavená mobbingu a chcú ju vyhodiť z práce v ČK !

Medzitým mi poradila, aby som budúci týždeň zašiel na sociálny odbor, ktorý bezdomovcom dáva preukaz trvalého bydliska.

Následne im sociálny odbor denne hlási mená a počet obedov, ktoré pre bezdomovcov pripravia.

Ešte mi dala radu, aby som skúsil pred farským úradom osloviť predajcu časopisu Cesta a ten mi toho povie viac.

Predajca časopisu sa schoval za bránu farského úradu pri fotení a následne dosť zneistel pri mojich otázkach.

On nie je bezdomovec, predajom si vraj privyrába na lieky, ďalší na nájomné a pod., lebo doba je zlá a horší sa to.

Kus kupuje za 50 centov a čo je navyše po predaji, zväčša 50 centov, to je už jeho “ zárobok „.

Časopis som nechcel, škoda lesov a papiera, dal som mu 50 centov a “ trápil  “ som ho otázkami ďalej.

Bol z toho nervózny, posielal ma do Charity pod Táborom a pre istotu začal nasilu pokašliavať a popíjať vodičku.

Zrazu vytiahol schovanú visačku, rýchlo si ju pripol na bundu a keď nevrlo zagánil, vedel som, že môj čas vypršal.

Vyzerá to tak, že nájsť bezdomovca abstinenta, nefajčiara a ešte aby nechrápal, to bude dosť veľký problém.

Plán je pritom pomerne jednoduchý.

Nájsť bezdomovca dôchodcu, ošatiť ho, vybaviť mu doklady a dať mu náplň života, ktorou pomôže Slovensku.

Ruksak s potravinami, fotoaparát, plán cesty do Bratislavy a potom ďalej dookola podľa ochoty jednotlivých ľudí .

 

Názov diela :
Hľadám svojho bezdomovca. Stravu, ubytovanie zabezpečím. Značka Revolúcia a Fickove vlaky !
Tu je začiatok http://luteranjaning.blog.pravda.sk/2015/05/22/nastal-cas-robit-realne-skutky-pre-lepsie-slovensko-pomozte-hladat-poslov-nadeje-1/

Pokračovanie odteraz stále až do stavu Lepšieho Slovenska.
P.S.
Poprosím, tento článok z humanitárnych a iných zákonných dôvodov nemazať, neupravovať !
Tu prezentované informácie sú výsledkom vlastnej tvorivej duševnej činnosti autora.
Dielo ako celok podlieha autorskému právu a jeho ochrane.
Pre ďalšie použitie diela je nutný súhlas autora !
Sol1Bezdom1Bezdom2Bezdom3


Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

michelko

O zmenách vo Fonde na podporu umenia sa bude hlasovať až budúci štvrtok

24.04.2024 12:18

Presunúť hlasovanie zo stredy na budúci týždeň navrhol šéf parlamentného kultúrneho výboru Roman Michelko (SNS), ktorý je predkladateľom návrhu novely zákona o FPU.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Vláda schválila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase. Mení sa názov aj spôsob kreovania orgánov

24.04.2024 11:25, aktualizované: 11:41

Riaditeľa bude voliť deväťčlenná rada so štyrmi nominantmi Ministerstva kultúry.

Drienovec, výrub stromov

Postupy pri výrube drevín sa majú zjednodušiť. Cieľom je znížiť strety s medveďom i škody na plodinách

24.04.2024 11:07, aktualizované: 12:33

Vyplýva to z novely zákona o ochrane prírody a krajiny, ktorý schválila vláda.

Peter Kmec, Ide o pravdu

Kmec v Ide o pravdu: Denne hovoríme s Bruselom o otvorených témach. Plán obnovy nazývam 'zle zapnutá košeľa'

24.04.2024 11:00

Bol som otvoreným kritikom prípravy Plánu obnovy, po jeho dôkladnej analýze vidíme, že viaceré ciele nie sú realizovateľné, hovorí Peter Kmec.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3929463x
Priemerná čítanosť článkov: 4786x

Autor blogu

Kategórie