Založ si blog

Archív: marec, 2014

Prečo Fico prehral a občania prezidenta Kisku naozaj vyhrali ? !

Je po voľbách a eufórii, Slovensko sa znova rozbieha v starých koľajách. Všade je skepsa, plač, opatrnosť, sem-tam sa objaví realista, ktorý veci aspoň trocha rozumie. Fico voľby o prezidenta prehral, lebo to jednoducho prehnal. Ľudia už majú politických klamstiev vyše hlavy. Darmo sa jeho „politická úderka“ snažila ako za čias Goebbelsa. […]

Pokračovanie článku

Prezident Kiska gratulujem, ľudia vyhrali. Teraz chceme všetci spolu zmeniť Slovensko !

Prezidentské voľby neboli žiadna lacná a jednoduchá spoločenská “ zábavka „. Občania na nich zo štátneho utratili milióny, zarobili reklamné spoločnosti. Prezident Kiska má teraz jedinečnú možnosť občanom peniaze nielen vrátiť. Naopak, všetci občania môžeme neskutočne zarobiť ! Reč je o tom, že máme prvého prezidenta, ktorý občanov spája bez […]

Pokračovanie článku

Prezident je zvolený, teraz treba opraviť jeho úrad a celý štát !

Ak by aspoň na niečo mala byť voľba prezidenta dobrá, mohla by byť začiatkom zmeny k lepšiemu. Ak sa nám podarilo zvoliť pána Kisku, bude to jednoduchšie a menej bolestivé. U neho je väčšia nádej, že rozumie tomu ako funguje občan v reálnom živote a ekonomika normálneho štátu. Ak sa prezidentom stane Fico, bude to omnoho zložitejšie a bude to pre občanov veľmi […]

Pokračovanie článku

Volil som človeka, na obrázku Pravdy vpravo, bude občianska vojna ? !

Tak už mám voľby úspešne za sebou, keďže je moratórium, neprezradím koho som volil. Nechám si tento blog napadnúť zaplateným hackerom a budem sa hrať na to, že mi blog vypli a hnusne ublížili. Vy ma začnete ľutovať, prebudia sa vo Vás materinské city, city zašlých komunistov, gardistov, milicionárov. Ak sa tak čochvíľa stane, neľutujte ma, posielajte mi hlasy […]

Pokračovanie článku

Zajtra volím ľudskosť, odmietam faloš, totalitu, vydieranie štátu !

Prezidenta, ako úrad v terajšej podobe nám netreba, to ale teraz nevyriešime, budeme neskôr. Zajtra na Slovensku svojou voľbou, jedným hlasom nezmením mnoho, ale pokúsim sa. V prvom kole som volil pani Mezenskú, stačilo mi vidieť podlý čin moderátora na TA3. Vo finále som si už podrobne, v pohode, pozrel oboch aktérov. Videl som tam dve tváre, jedna mala ľudskosť, […]

Pokračovanie článku

Je moratórium ! Ticho, sú všade. ..

Dnes je pekný deň, je štvrtok, ale bacha, ani slovkom nespomínajte……., sú všade. Zajtra bude piatok, tiež si dajte pozor, ani slovo o…. ,sú všade. Po piatku príde konečne, nie nebojte sa, nebude koniec sveta, bude sobota. Čo budete robiť v sobotu ? No a teraz pozor, veľmi, veľmi opatrne. Ja pôjdem najprv …… a potom budem celý deň čakať, ako […]

Pokračovanie článku

Fica nevoľte ! Dajte mu šancu !

Fica nevoľte ! Je evidentné, že doterajšia moc na Slovensku má obrovský strach. Myslí si, že uzurpovaním ešte väčšej moci, ten svoj strach potlačí. Nie je to možné. Strach ich bude prenasledovať, aj keby obsadili všetky posty v štáte ako za komanča. Fica nevoľte, dáte mu tak šancu ! Kto to kedy počul, utekať od roboty do […]

Pokračovanie článku

V sobotu sa volí HLAVA, Pravda, bude horšie ? !

Pozerám, že chlapci cenzori v tomto „našom“ denníčku sú fakt akosi naklonení Smerom k vláde. Minule ma stretne známy a vraví, to prečo píšete blogy na Pravde ?! Vravím, ako bolo, na Sme ma otravovali cenzori. A na Pravde otravujú tiež. A on mi vraví, tak Vám treba, to ste nevedeli, že Pravda je provládny denník ! No fakt som to nevedel, zdalo sa mi, […]

Pokračovanie článku

Prosím, Fica nevoľte ! Čo urobíme s jeho hlavou ? ! ( 2 )

Isto už viete, že máme Ficovu hlavu v pivnici ako investíciu. Teraz má ešte, akú – takú, slušnú cenu premiéra. Ak ale Fica zvolíte za prezidenta, čo bude potom ? Katastrofa ! Cena jeho hlavy závratne stúpne na hodnote a originál sa z toho môže aj zblázniť. Teraz je o hlavu dosť veľký záujem. Ak Fica zvolíte za prezidenta, čo bude potom ? […]

Pokračovanie článku

Vlastníme Ficovu hlavu, nevieme ako ďalej. Poradíte ? (1)

Môj syn si starostlivo odkladal euro k euru s tým, že ak sa naskytne dobrá investícia, peniažky vhodne použije. V roku 2011 sa objavila možnosť vydražiť hlavu Doc. JUDr. Robert Fico, CSc. Syn sa prišiel poradiť, či má do hlavy investovať, či to nebudú vyhodené peniaze. Dlho, predlho som premýšľal, zvažoval pre a proti. Nakoniec som mu Fica schválil, vravím si, čo keď […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3920777x
Priemerná čítanosť článkov: 4776x

Autor blogu

Kategórie