Založ si blog

Všetci chcú revolúciu na Slovensku, čakajú, kto prvý hodí. . . stoličku. Ľudia, zastavte šialenstvo, čipové, aj Skylink!

Je to evidentné, postupne, pomaly, nenápadne, situácia na Slovensku dosahuje stupeň občianskeho šialenstva.
 
Prispievajú k tomu všetci, prilievajú olej do ohňa a v duchu si už pripravujú „molotovové koktaily“ po vzore Majdanu.
 
Ak niekomu na Slovensku ako prvému rupnú nervy, bude to dôchodca a bude to kvôli čipovému šialenstvu, alebo Skylinku.
 
Jedna pani dôchodkyňa mi objasnila, čo sa minulý týždeň odohralo pri vybavovaní čipových kariet dopravy občanov mesta Košice.
 
Mám 80 rokov, od rána stojím v rade na začipovanie, je nás tu na Bardejovskej obrovská masa a čakáme o barlách, ako na popravu.
 
Po hodine a pol sa konečne dostanem na stoličku a môžem si trocha oddýchnuť, žiaľ za ten čas som si tu vypočula veci, až mi srdce ide vyskočiť !
 
Každý je neskutočne nervózny, pred chvíľou sa jeden starší pán začal dožadovať, aby ho pustili dopredu, lebo už čaká dve hodiny a musí si dať inzulín.
 
Nedovolili mu to, vznikla hádka, ohromný vresk, bitka a už chceli volať políciu, prečo ja musím zažívať takéto stresy.
 
A pritom moja dcéra sa tak snažila, telefonovala do dopravného podniku, trvalo jej pol hodiny, kým sa tam dovolala, lebo linka bola stále obsadená.
 
Prosila ich, či to čipovanie nemôže vybaviť ona bez mojej prítomnosti, povedali že nie, lebo ma musia fotografovať.
 
Čo je toto za svet, veď mám občiansky preukaz a tam každý vidí, koľko mám rokov a kde bývam.
 
Čipovali ma takmer 5 hodín, bolo to hrozné, neľudské, aby som nakoniec zistila o čo im všetkým ide.
 
Jednoducho o peniaze, za to čipovanie a za tú prežitú hrôzu som ešte musela zaplatiť takmer 7 eur !
 
A keď som sa pýtala, či je to čipovanie a tá karta už navždy, viete čo mi povedali, nie, o dva roky prídete znova !
 
Minulý rok som musela svojmu štátu platiť doporučenku na pošte a dokazovať, že som dôchodkyňa, aby mi dali úľavu na koncesionársky poplatok !
 
Včera mi poštárka doniesla nevyžiadanú doporučenú zásielku na 13,90 eur s tým, že to musím prevziať, hoci som si nič neobjednala !
 
Volala som dcére, ale viete ako to je, bola v práci a len mi rýchlo povedala, mama zaplať, veď ja Ti potom dám peniaze.
 
Z čoho mi dá, keď sama ledva vyžije.
 
Keď prišla, otvorili sme obálku, nebol tam žiadny doklad, iba list a v ňom ďalšia vyhrážka, ak nezaplatíme ďalších 19,20 eur, STV mi vypnú !
 
Tak toto, čo sa deje na Slovensku je už neskutočné, ani sa tomu pánovi nečudujem, čo na Dopravnom podniku Bardejovská Košice tak vyvádzal !
 
Kričal od zlosti oplzlosti na nášho premiéra, na vládu, na parlament, že on sa nikoho a ničoho nebojí a privolával na Slovensko ukrajinskú revolúciu.
 
Ľudia už stratili srdce, my už nejako dožijeme, čo ale bude s Vami mladými v tomto nedobrom svete ?!
 
Babi skončila a ja naozaj neviem, to sme všetci na tom Slovensku pošaleli ?!
 
Volal som dnes na Dopravný podnik mesta Košíc, nedovoláte sa, volal som na oddelenie sťažností.
 
Mladý hlas mi povedal, o situácii vieme, dnes je to ešte horšie ako minulý týždeň, pripravujeme niekedy v máji otvorenie ďalšieho pracoviska na Roosveltovej.
 
Tak toto je celé Slovensko, nedá sa nič robiť, musí to tak byť, budeme to riešiť, treba byť trpezlivý, mrzí nás to, ale inak to neide, nedá sa.
 
To fakt, naozaj ? 
 
 
 
 

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Annalena Baerbocková

Baerbocková vyzýva na rozšírenie EÚ o krajiny západného Balkánu. Ide o šedú zónu využívanú Ruskom, tvrdí

29.04.2024 08:45

Medzi krajiny západného Balkánu sa radí Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Albánsko, Srbsko, Severné Macedónsko a Kosovo.

Kolumbíjska univerzita

Biely dom vyzval na pokojné protesty na amerických univerzitách

29.04.2024 08:25

Vlna demonštrácií sa začala na Kolumbijskej univerzite v New Yorku, rýchlo sa však rozšírila po celej krajine.

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Palestínčania hlásia mŕtvych po izraelských úderoch v Rafahu a na severe Gazy

29.04.2024 06:11, aktualizované: 06:50

Izraelské útoky na domy v Rafahu a v Pásme Gazy zabili viacerých Palestínčanov a mnohých zranili, uvádzajú miestne zdroje.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3932906x
Priemerná čítanosť článkov: 4790x

Autor blogu

Kategórie