Založ si blog

Komunista – otrok, zmes zloby, strachu, neznalosti. To je SKG 2013! (24)

SolSKG24Jún 1985, mám informácie, mám výsledky, začínam tlačiť na červených silou argumentov, píšem sťažnosť ohľadom mzdy a pracovného zaradenia.

Kolegovia inžinieri v Čechách, nestraníci majú oproti mne platy omnoho vyššie a v odborných skúškach v Zruči nad Sázavou boli ďaleko za mnou.

U nás je stav taký, že keď červení zlanárili inžiniera Ivana, môj ročník, odrazu má výrazne vyšší plat, zrejme aby mal na komunistické stranícke známky

O tri týždne, čuduj sa svete, dostávam pozvánku k riaditeľovi, neodpustí si poznámku, že načo písať do Bratislavy, mohol som prísť osobne za ním.

Tarifnú triedu mám odrazu 12, som vedúci odborno technicko prevádzkový pracovník a od 1.7. 1985 hrubú základnú mzdu 3000 Kčs.

A tak to u nás v republike funguje, Praha jeden svet, Bratislava druhý a východ Slovenska, Prešov špeciálne, akoby už rovno riadili komunisti z Kyjeva.

Mne Košičanovi v Prešove je celý čas čudné, čo riaditeľ fabriky, školy, o úradoch nehovoriac, to samý ruský, rusnácky, ukrajinský koreň, zrejme partia.

Ako bývalý futbalový dorastenec LOKY,  veľký fanúšik VSS, vraňar, neviem tým koňarom s ruským borščom prísť na chuť, príliš zaváňajú komunizmom.

A stále otravujú ako posadnutí, je august, výročie ruskej okupácie a zrazu prišiel šéf našich súdruhov Ďuri, že by mi chcel niečo zaujímavé navrhnúť.

Mám dobré výsledky, chcem ísť na západ a oni mi ponúkajú znova členstvo v strane, lebo žiadne prekážky neexistujú, môžem chodiť do kostola a bla, bla.

Aj sa zabávam, aj mi zuby škrípu, tak to skúsim inak, do kostola nechodím, devízový prísľub si podám a budem sa sťažovať ak ho nedostanem, hoci aj prezidentovi.

Smeje sa, že si to mám rozmyslieť, nemám sa unáhliť, plat už síce mám slušný, ale mohol by som mať omnoho viac, aj vyššiu funkciu, kým pôjdem na ten Federál.

Tie kecy už beriem ako folklór, ale veľmi otravný, rozmýšľam, ako by sa dalo s tými červenými otrokmi vybabrať, ale tak, aby som si to perfektne vychutnal.

Na druhý deň hľadám kontakt na Stranu Slobody a stranu Slovenskej Obrody, v telefónnom zozname Prešova, Košíc nič nie je, v Bratislave áno.

Strana Slobody, môžem získať nejaké informácie o Vašej činnosti, po telefóne mi nič nepoviete, treba prísť osobne, ďakujem za ochotnú neochotu.

Strana Slovenskej Obrody, môžem nejaké informácie o Vašej činnosti, tak to ste ma veľmi milo prekvapili, pekne Vám ďakujem za informácie.

Pani mi vysvetlila, že sú pôvodne Demokratická strana a v Prešove vo Verchovine bude o týždeň zasadnutie okresnej Rady SSO, mám sa hlásiť.

Tak tam idem a hneď mám šťastie, na chodbe je staručký dedko, pýtam sa, kde zasadá Obroda a on si ma šibalsky okuká a vraví, čo by si chcel priateľu.

Vysvetlím, on spustí, si prvý čo sa po rokoch pýta, sme tu z bývalej DS, vyhrali sme voľby v 48, komunisti nás zlikvidovali, daj si bacha na tých dvoch, sú z ŠTB a tamten je predseda.

Predseda je šoky, prijímať nemožno, keď opakujem, že pani v Blave tvrdila opak, mám mu zavolať, overí si to, volám o tri dni, je to možné, vyplním prihlášku.

O pár týždňov mám modrý preukaz, ako som mal v rybárskom zväze, to sa mi páči a oficiálne oslovenie je priateľ, tak to je super a deduško demokrat ma už školí.

Na tých dvoch si daj pozor, to sú nasadení ŠTB, komunisti s nami v 48 vybabrali, ale my im teraz ukážeme, chceme vlastného prezidenta, chceme samostatné Slovensko, Česi zradili.

Ten starký ma veruže až vystrašil a takých tam bolo viac, predseda Benič mi ale vysvetlí, že to je ešte stará nostalgia za Slovenským štátom, netreba to brať vážne.

Koncom novembra pribehne hlavný komanč Ďuri, že už nemožno otáľať, treba sa rozhodnúť, čochvíľa sa budú prideľovať devízové prísľuby, takže ako.

Vravím, že k červeným nemôžem, nie je to možné, on na to, blbosť, všetko sa dá, ja si to vychutnávam, nemôžem, nedá sa, ja už som v strane!

Vyvalí oči, to neexistuje, ja predseda o tom neviem, nikto iný Ťa nemôže prijať, a ja znova, už som v modrej demokratickej, dosť bolo agitácie, dovi, dopo.

A on stále len to svoje, iná strana ako naša neexistuje, ja mu na to, vieš čo, choď sa opýtať Gorbačova, on Ti to objasní.

Rok 1985 sa končí, Vianoce sú úžasné a evidentne sa v spoločnosti niečo zmenilo, len to ešte príliš nevidieť, nám ale narastá odvaha.

Navyše som dosť pokročil v príjme družicovej TV, mám parabolu, mám detektor signálu, ešte LNB a začnem prvé pokusy so signálom

P.S.

    Slovenská Komunistická Gubernia je strašidelná v tom, ako dokáže v roku 2013 občanov okradnúť o práva a manipulovať ich vedomie.

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

ocenenie, prezidentka, Andrej Matišák

Prezidentka ocenila redaktora Pravdy. Čaputová odovzdala Matišákovi medailu súvisiacu s výročím vstupu do NATO a EÚ

30.04.2024 16:35

Prezidentka Slovenskej republiky sa poďakovala 28 osobnostiam za ich prínos v kontexte členstva štátu v Európskej únii a Severoatlantickej aliancii.

parlament, fico

Nájde sa 90 poslancov? Gašpar zhodu pri ústavných sudcoch neočakáva. Opozícia hovorí, že sa čaká na Ficove rozhodnutie

30.04.2024 16:30

Zástupcovia opozície hovoria o obštrukcii a o tom, že koalícia čaká, či bude sa bude chcieť uchádzať o post aj Robert Fico.

France Macron

Uvidia Parížania Macrona plávať v rieke? Minister spravodlivosti sa nepridá, lebo mu prekáža teplota vody

30.04.2024 15:00

Od leta 2025 umožnia ľuďom zaplávať si v Seine, v ktorej platí zákaz kúpania už od roku 1923. Pozdĺž troch úsekov rieky budú mať k dispozícii šatne i sprchy.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3933527x
Priemerná čítanosť článkov: 4791x

Autor blogu

Kategórie