Založ si blog

Červení papaláši masoví vrahovia, radoví vymyté mozgy ? V SKG 2013 červený psychoteror ! (19)

V roku 1982, mám druhý šok, je apríl a Štátna Banka mi oznámila, že na tento rok sa devízové prostriedky vyčerpali a nič nedostanem.

Tak veľmi som sa chcel pozrieť na Západ, žiadosť som poslal v januári a teraz musím čakať ďalší rok ako vo väzení, nerozumiem prečo.

Otcovi vysvetľujem prvý šok, keď ma komunisti lanárili a druhý, keď sa človek nedostane k dolárom a tým pádom nikam nemôže.

Otec mi to vysvetlí jednoducho, komunisti okrem masy blbých potrebujú aj pár šikovných, inak by skapali na vlastnú hlúposť.

A doláre nech nečakám, tie sa prideľujú iba deťom a rodinám najvyšších súdruhov, ktorí vodu kážu a červené víno pijú ako dúhy.

Je máj, som predvolaný k riaditeľovi, je tam náš personálny, vedúca personálneho z Bratislavy, námestníci direktora, reč je o mojej sťažnosti.

Na veľké prekvapenie, hlavné slovo má Vitaková a naši ju počúvajú ako v tranze, prízvukuje im, aby v praxi preferovali synergický efekt vzdelanosti a techniky.

Použije zopár umne formulovaných fráz s koncovkou klásť zásadný dôraz na efektívnosť a hospodárnosť, kde máme veľké rezervy.

Chlapi sú vo vytržení, pri odchode si ma Vitaková zoberie bokom a radí mi viac diplomacie voči komunistom, lebo tu je provincia a nie som v Bratislave.

Potom príde tretí šok, ako veľmi perspektívny odborník, navyše podnikový štipendista mám samozrejme nárok na byt už budúci mesiac.

Ešte raz vysvetlí, nie je vhodné príliš ostro kritizovať tunajšie vedenie, riaditeľ má svoje roky, na komunistov platí iba rozum, netreba jatriť ich staré rany.

Ak mám výhrady, návrhy, riešenia, mám to adresovať priamo jej, má na starosti odborný rast podnikových štipendistov a my máme prioritu.

Keď manželke a neskôr otcovi popisujem  nevšedný zážitok, otec šťastne vyriekol, ja som vždy vedel, že Bratislava je Západ, červení už kapú !

A dodá, komunisti nikdy nič neurobili, my nekomunisti dreme ako kone, červení papaláši vraždili, kradli, kradnú vo veľkom a tí radoví majú vymyté mozgy.

Vravím mu, čo mi radila Vitaková, on na to, Vy tú pliagu môžete poraziť jedine umom, my, čo sme teror komunistov zažili už môžeme len nadávať.

Dvojizbový byt sme s pomocou otca opravili, v robote ma už neotravovali do strany, chlapi zvládli skúšky prevádzačov tak, že som mohol byť spokojný.

Nastali všedné starosti, ráno treba čakať v rade, kým konečne privezú chlieb, mäso je buď mastné, alebo dnes sú iba rebierka, práčka Romo nie je, bude niekedy nejaká z NDR.

Televízor teraz nie je dôležitý, ale na ten ruský Elektrón by ste sa museli dať do poradovníka a na ten z Oravy, no tak, to by si vyžadovalo nejaké to všimné, povedzme také kilečko, ako pre Vás.

S manželkou šetríme ako sa dá, o aute môžeme iba tak snívať, mne to ale nedá a pokukujem po nejakej jazdenke, hoci viem, že na to nemáme,

Manťor je na autá a jeden jeho známy predáva Fiat 126 P za dobrú cenu, ideme sa pozrieť, je to samá diera, niet kam dať nohy a chlap to vychvaľuje do neba, tak nech si ho nechá.

Rok 82 končí a ja celý čas popri robote premýšľam, aké úžasné by bolo nahradiť televízne prevádzače vysielaním z geostacionárnej družice, čo všetko by sme ušetrili.

Vo Vedeckej knižnici postupne hľadám informácie, študujem odbornú literatúru a zisťujem, že Západ je ďaleko pred nami, rád by som tam navštívil odbornú výstavu.

V januári 1983 si občan môže požiadať o devízový prísľub v maximálnej hodnote 400 amerických dolárov, zvýši sa niečo aj na ľudí pri tých straníckych „tlačenkách“ ?!

Začínam premýšľať, som už ja súčasťou tej masy poslušných občanov, žijúcich dva rôzne životy, jeden doma, iný v robote a či sa to nedá predsa len umom zmeniť ?

P.S.

     Takže, komunisti ruka v ruke s fašistami boli masoví vrahovia, vyvraždili desiatky miliónov ľudí, fašistov svet zastavil, urobil čiaru a komunistov presunul od Moskvy po Berlín.

     A v roku 2013 my občania v Slovenskej Komunistickej Gubernii v rámci EÚ sme vystavení novodobému červenému psychoteroru synáčikmi a vnukmi obersúdruhov.

     Naše nešťastné komunistické Slovensko, teraz je to omnoho ťažšie, súdruhovia chameleóni disponujú miliardami a nebijú po papuli, rovno Vám cez TV kanály ovládajú  mozog v hlave.

    Kedysi ste maskovaného komunistického papaláša rozoznali ihneď podľa reči, dnes podľa toho, koľko má na účte a ktorých kamarátov má vo vláde, v parlamente a na súde
  

   

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3929837x
Priemerná čítanosť článkov: 4787x

Autor blogu

Kategórie