Založ si blog

Občania Slovenska, každý jeden z Vás môže zmeniť situáciu na Slovensku k lepšiemu. Nepoddajte sa teroru mafie !

Verte mi, keď mi 18.3.2016 doručili  z Bruselu pozvánku na rokovanie Výboru pre petície, potešilo ma to.

Vravím si, tá naša spoločná Európa je trocha spomalená, ale predsa len sa občan dovolá pravdy.

Veď sami uznajte, naše Spoločenstvo má dohromady vyše pol miliardy ľudí !

A z tých pol miliardy zobralo do úvahy hlas jedného jediného Slováka.

Keď som ako občan v roku 2006 podával prvú petíciu, vtedy právnici, úradníci ministerstiev Slovenska tvrdili, že to sa nedá.

Tak som s hrôzou zistil, že tí “ mudrlanti “ na vedúcich postoch štátu len tak “ kecali „, nič si ale nenaštudovali.

Ja som si to musel naštudovať všetko sám, petíciu som podal, bola prijatá a potom sa diali mimoriadne zaujímavé veci !

http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2004_2009/documents/cm/702/702325/702325en.pdf
Vláda Fica musela konať v skrátenom legislatívnom konaní a parlament prijal zákon na základe mojej petície ako občana.

V praxi som sa presvedčil, že európska demokracia naozaj funguje a ja ako jeden jediný občan na to mám vplyv.

A jeden jediný človek mi za to aj poďakoval, podal ruku a ten pocit spolupatričnosti ľudí to je to najdôležitejšie na svete.

Vtedy išlo “ iba “ o to, že Slovensko občanom odmietalo registrovať ojazdené vozidlo, v jeho prípade potrebné pre syna invalida.

V tejto mojej druhej petícii ide o mimoriadne dôležitú vec pre všetkých občanov Slovenska, z toho mám práve neskutočnú obavu.

Ako je vôbec možné, že takéto veci sa na Slovensku dejú po toľkých rokoch členstva v EÚ a kam tá naša spoločná Európa dospeje ?

Prečo ja občan európskeho spoločenstva pochádzajúci z národa tvoriaci 1 jeho percento, musím takto zložito “ bojovať “ !

A ako je vôbec možné,že občanom Slovenska sú takto závažne porušované základné ľudské práva ?

Lebo, kým sa moja petícia prijala a rieši, medzitým štátna mafia na Slovensku robí kroky pre to, aby všetky dôkazy “ ututlala „.

A jej najlepším pomocníkom je čas.

Lebo od podania petície až do jej “ riešenia “ to zvyčajne trvá takmer dva roky.

Táto moja druhá petícia je zaujímavá tým, že vznikla tak trocha aj vďaka Vám Vážení čitatelia a ako prvá bola publikovaná práve tu.

Isto si na to niektorí pamätáte v súvislosti so Skylinkom, kartami a programami verejnoprávnej STV.

Dôležité je, petícia bola uznaná ako prípustná a bude sa prejednávať na programe schôdze Výboru pre petície EP 18.4.2016.

http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=COMPARL&reference=PE-572.921&format=PDF&language=EN&secondRef=01


Je mi umožnené zúčastniť sa priamo jednania a taktiež je možnosť predniesť 5 minútovú reč k danej veci.

Všetko vyzeralo veľmi zaujímavo, začal som si pripravovať reč a tiež dokumenty a požadované dáta pre vstup do európskeho parlamentu.

Potom sa udial teroristický čin v Bruseli a zrazu som sa zľakol, ísť, neísť do Bruselu za takýchto okolností…?

Pokračovanie…

 

EUpar

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3928287x
Priemerná čítanosť článkov: 4785x

Autor blogu

Kategórie