Založ si blog

Milí poslanci. Rodičia pijú, ja papám všetko čo psy nežerú. Čo sú to chipsy ? !

Tak neviem, neviem, či ma po tomto blogu pepka netrafí, no lebo sa mi až hlava krúti.
To z toho, kde to ja žijem a čo to ja čítam od “ najmúdrejších “ občanov Slovenska.
No lebo, ak je niekto v parlamente, mal by byť najmúdrejší z múdrych Slovákov, veď si ho zvolili, či nie ?!
Alebo môže sa stať, že do parlamentu si Slováci ľudí nevolia podľa múdrosti, ale podľa seba ?
Ľuptáka volila svokra, za to ju pichol do dozornej rady v Dopravnej banke, hoci ona ani nevedela, čo banka a doprava je.
A čo poslanci alkoholici, od robotníka po primátora a právnika majú istú oporu u svojich verných spoluobčanov alkoholikov.
Len my slušní občania v parlamente nikoho nemáme, potom nečudo keď sa nám parlament vysmieva.
Poslanci vymýšľajú stovky hlúpych zákonov, aby medzi ne mohli zamotať tie svoje paragrafy.

To sú také, ktoré potrebujú pre biznis svojich nadriadených a svoj.

Nás je doma sedem súrodencov, otec má 24 rokov, pije ako dúha, mama menej, je chudá ako palička.

Mama chodí s nami tromi najstaršími po Prešove každý deň a hľadáme v smetiakoch niečo na zjedenie.

Ja mám 10 a ako najstarší vleziem do kontajnera a často tam nachádzam neskutočné dobroty.

Stačí to len tu a tam očistiť od plesne a konečne sa trocha nasýtime.

Zbytky pozbierame do igelitky a keď otec po pijatike zadrichme, rýchle to zjedia aj ostatní súrodenci.

Milé Slovensko, prečo poslanci neprijmú pre nás týrané deti zákon, ktorý by nám pomohol ?

Počul som, že niektoré deti si kupujú potraviny priamo v škole v automatoch a vraj je to nezdravé.

Nerozumiem tomu, ako to môže byť nezdravé, mňa živia odpadky a som zdravý, tenký ako palec.
Mne by tie automaty nevadili, ja by som tak rád chodil do školy, mám 10 a chodím po kontajneroch.
Chipsy

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

Dmitrij Peskov

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3932319x
Priemerná čítanosť článkov: 4790x

Autor blogu

Kategórie