Založ si blog

Okamžite do Nemecka a sledovať pokyny. Berlín čaká. Neskutočné ! ( 4 )

Je 1.9.2014, 21.30, práve som vystúpil z autobusu Brémy – Berlín a problém je silný dážď, moje šlapky a ľavá noha.
Zo ZOB autobusovej stanice sa musím dostať do Hotela Pankow a keby som sa mal držať pokynov sms je zle.
Nesmiem použiť taxík, mám sa pešo presunúť tak, aby som mal po pravej strane vežu Funkturm, potom prejsť okolo výstaviska.
Ďalej ísť na opačnú stranu cesty a tam čakať na detaily, tak toto je nereálne, je tma, leje, ponožky mokré, idem si po svojom !  
Noha je odpísaná, Berlín ako tak poznám, je nutné okamžite dostať sa do metra, do sucha, inak zajtra nesplním úlohu.
Tlačím sa k stene budov, hľadám minimálne kvapky dažďa, jednonožne poskakujem tu a tam, našťastie už vidím znak U.
Doskáčem dolu, kupujem lístok, lenže automat mi 5 eurovku neustále vyhodí späť a ani dvojica mladíkov nechápe čo sa deje.
Nakoniec až tretí človek zistí problém, automat už prijíma len nové typy 5 euroviek a fakt, 20 eurovku zhĺtne ako nič !
Lístok mám, doškintám na nástupište a ako zázrakom prichádza spoj, ktorý má konečnú Pankow, to je úľava nad úľavy.
Sadám, dám si dole ponožku, otlak dvojeurovka je naplnený ako vak vody, sakra to bude treba riešiť, inak končím.
Medzitým prichádzame do stanice Sophie – Charlotte-Platz, odrazu všetci vystupujú, je technický problém, vonku čaká autobus.
Uznávam, je to perfektne zorganizované, lenže prečo práve teraz, ja musím skackať po schodoch a dostať sa k autobusu ?!
V autobuse je veselo, akýsi chlap po anglicky má z toho neskutočnú zábavu, to by som mal aj ja, akurát neviem čo bude ďalej.
Po piatich zastávkach po schodoch znova do metra, ešte 18 staníc a konečne som na stanici Pankow, no teraz to bude peklo !
Mám ísť k Berliner strasse, potom Hadlichstrasse, popri trati na Stifsweg, Bleicheroder a dlhokánsky po Pasewalker nájdem hotel.
Je 22.00, leje, škintám, na hlave kapucňa, slieptam, nikde nikoho, tmavé uličky, po kilometri mám totálnu krízu a som stále iba na Berliner.
Je už 22.30, ako by sa dalo zrýchliť tempo, veď takto tam nebudem ani do rána !
Po chvíľke pauzy skúšam našlapovať na hranu ľavej nohy, idem čudne, hýbem sa ako robot, lenže o 23.00 som už totálne zamotaný.
V daždi a tme sa objaví postava mladej dievčiny, tá našťastie pri opýtaní neuteká, naopak poradí mi trasu a že hotel je už asi iba 2 kilometre.
To už dôjdem aj na jednej nohe, len aby som bol v hoteli a čosi tam vymyslím, konečne je 24.00 a v diaľke už vidím nápis Hotel.
Rýchlo sprcha a teraz operácia, len čím, aby to bolo čisté a nevznikol ešte väčší problém, chcelo by to ihlu, špendlík.Nič nenachádzam, aha, tu je medzizubná kefka a na nej špic, síce z umelej hmoty, tupý, ale aký taký.

Prvá skúška vpichu, vidím všetky hviezdy a nič, to si chlap, ešte raz a je to a na ďalšom mieste a ešte 2x, bublina spľasla.
Potriem to pomádou na pery, zaspávam o 1.00, budím sa o 5.00, skúšam nohu, funguje, do 7.30 sa len tak prevaľujem a už je tu sms.
Mám byť o 9.00 na Pasewalker 87, potom overiť ďalšie kusy na 41 a nakoniec ešte na 114, tak to je celkom divočina.
Pozriem von oknom, tam stále prší, našťastie omnoho menej ako v noci, noha zatiaľ drží, rýchlo raňajky a poďme do roboty !
Bremen 23Bremen 24Bremen 25Bremen 26Bremen 27

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05, aktualizované: 12:03

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3928069x
Priemerná čítanosť článkov: 4784x

Autor blogu

Kategórie