Založ si blog

Okamžite do Nemecka a sledovať pokyny. Brémy čakajú. Neskutočné ! ( 1 )

Je 31.8.2014, 8.00 nedeľa ráno a je to tu !
Budí ma šialené pípanie, ledva rozliepam oči a už prichádza prvý pokyn.
Okamžite sa zbaliť, utekať na stanicu a dostať sa na rýchlik do Bratislavy !
Smer Nemecko, Brémy, ďalšie pokyny vo vlaku.
To nestihnem, nestihnem, nestihnem, radšej to vzdám.
Po chvíľke sa staré telo naštartuje a vyzerá to nádejne.
Rýchlo ruksak, bundu, mobil, niečo na zjedenie, hlavne doklady, nejaké peniaze a rýchlo utekať.
Vonku je slnečno, v zmätku si obúvam plážové ťapky, len nič nezabudnúť a “ šprintujem “ ako o život na autobus.
Prvá úloha splnená, autobus som stihol, na stanici si kupujem lístok na Shoppie.
Poschodový osobák smer Kysak sa pomaly rozbehne a ja rozmýšľam, na čo som zabudol.
Prvé mi napadlo, zubná pasta a kefka, fajn, tak to nie je až také hrozné, nejako to prežijem.
Moju pozornosť odpútal informátor, mesto Drienovská Nová Ves hlási až dve stanice, z toho jednu minibúdku.
V Kysaku nastupujem do kupé a tu sa začína ozajstná nervozita.
Na vine je sprievodca, ktorý na otázku, koľko trvá cesta vlakom do Brém, odpovedá klasicky slovensky.
Pozrie do mašinky a zahlási mi optimálnych 21 hodín, radšej o pár viac, minimálne 5, lebo výluky, meškanie, atď.
A navyše môže byť problém s miestenkou, mám sa informovať na stanici v Bratislave, čo a ako.
Teraz mi dochádza, čo toto bude za hororovú cestu, nemám sa radšej ešte vrátiť späť ?!
Nervozita sa stupňuje, pre istotu si počkám na ďalšie pokyny smskou, čo sa z toho vykľuje.
Za Žilinou je konečne pípnutie v mobile, až sa tú správu bojím otvoriť.
Pokyn znie, z Blavy na autobus Mlynské Nivy, smer Schwechat a pokračovať Viedeň – Brémy, letenka zaistená !
Cúvnuť sa nedá, je tu Bratislava.

Pohľad na železničnú stanicu a okolie je otrasný, vedeniu mesta hanba, lenže tá hanba padá na celé Slovensko.

Električky nepremávajú už roky, autobus je plný, akoby sa tu všade zastavil čas v inej dimenzii.

Ja ale čas odrazu mám, dám si zrýchlenú túru, tých pár kilometrov ma nezabije a pešo uvidím najviac.

A veru vidím strašidelnú budovu stavebnej fakulty s desiatkami nápisov “ Pozor padá omietka „.

Aby som hanbu ďalej nešíril, radšej to ani nefotím.

Pri autobusovej stanici mi to už ale nedá, hanba, nehanba, toto špinavé čudo musím zdokumentovať.

Kupujem lístok a pani ma nabáda k behu, autobus práve odchádza, tak zasa šprint a stíham.

V autobuse to znie medzinárodne a ja sa hanbím za pohľad na plechovú hrdzavú búdu nazývanú stanica.

Pár minút jazdy a sme v inom, normálnom svete, len či sa mi podarí splniť všetky pokyny a postúpiť ?!

Pokračovanie o chvíľku.
Bremen 1

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3930197x
Priemerná čítanosť článkov: 4787x

Autor blogu

Kategórie