Založ si blog

Pravda, máme problém ! Volá sa to sloboda, demokracia, slušnosť, korektnosť, úcta.

Píšem tu na Pravde článočky už dva roky ako jeden z tisícok blogerov.
Je nás mnoho, jedni odchádzajú, iní prichádzajú, prevažná väčšina z nás to má ako hobby, relax.
Ako masa blogerov nemáme žiadne odbory, žiadneho hovorcu, nikto sa o nás nezaujíma, čo je úplne v poriadku.
Slobodne si píšeme svoje názory a naivne sa nazdávame, že nimi môžeme kohosi ovplyvniť, pozitívne infikovať.
Vytvára to v nás povznášajúci pocit o existencii demokracie.
Ale, na Slovensku je sloboda a demokracia ešte iba v štádiu rozvoja a bude to mať veľmi ťažké. 
Mám s tým skúsenosti na Sme, tam som napísal vyše 200 článkov.
Skončil som, keď som zistil, ako administrátori Sme hrubo manipulujú jednotlivé články blogerov.
Prešiel som na Pravdu a cítil som sa tu celkom komfortne, administrátora som prakticky neregistroval.
Prvý väčší problém nastal pri tohtoročných voľbách Fica za prezidenta.
Určite to mali administrátori so sebou i so mnou ťažké a pár blogov mi z titulky stiahli.
Vravím si, to je daň za našu nerozvinutú demokraciu.
Keď mi ale včera administrátor stiahol z titulky článok, priznám sa, zostal som mierne šokovaný.
Ešte viac šokovaný som bol reakciami akéhosi prispievateľa do diskusie.
Ten maximálne provokoval, bol až neskutočne oplzlý, drzý.
V začiatkoch písania článkov som na komentáre čitateľov v diskusii vôbec nereagoval.
Časom sa to zmenilo, samotní čitatelia si doslova vynucovali, vyprovokovali reakcie.
Potom je s tým problém.
Nikoho nepoznám a vždy každému logicky vykám, čo niektorí považujú za povýšenosť.
Ja to považujem za základ slušnosti.
No ale, vrátim sa k včerajšiemu článku.
Bol o jednom kňazovi zo Slovenska, ktorý robí nesmierne záslužnú činnosť.
Podáva pomocnú ruku bezdomovcom, alkoholikom i jednotlivcom majúcim problém so sexuálnou orientáciou.
On s nimi žije, dýcha, robí pre nich všetko čo je v ľudských silách, bez oficiálnej podpory spoločnosti.
A tento pán si dovolil povedať svoj názor slobodne, verejne, pričom jeho slová a vety si mnohí vysvetlili po svojom.
Keď mi článok Pravda včera stiahla z titulku, začal som si ho podrobnejšie analyzovať.
Nič kontraproduktívneho som v ňom nenašiel a odkaz od admnistrátora neprišiel žiadny.
Môže byť problém v tom, že som napísal meno dotyčného kňaza do nadpisu a on si to neželá ?
Môže.
Tak som urobil jednoduchý pokus, meno som vybodkoval a článok skrátil na pár smiešnych viet.
Ak ten zmizne, čosi nedobrého sa deje s Pravdou !
Článok o pár minút zmizol.
Zároveň zmizli aj iné články !
Čo sa to deje ?!
A potom mi napadla neskutočná blbosť.
Mohli mať tie články niečo spoločné ?
Mali, dovolili si hovoriť o kňazovi a jeho slobodných názoroch.
Pravda sa potom vypravdila sama, keď to jeden z administrátorov odhalil v plnej nahote.
Zareagoval v debate k článku Dieťa zastrelilo inštruktora samopalom. A tu zastrelili demokraciu. A čo ? No nič !
Napísal cit. “ Pravda sa niekoľko rokov hlási k podpore LGBT ľudí a k podpore Dúhoveho pochodu.
Nevidíme dôvod, prečo by sme mali na titulnej strane našich blogov (a výber článkov promujeme na rôznych miestach nášho webu) propagovať články, ktoré homosexualitu považujú za chorobu, alebo články, ktoré chvália osoby, považujúce homosexuálov za masových vrahov „
Priznám sa, o tom som nevedel, o akomsi LGBT ani toľko, ale logicky som dokázal porozumieť tomu, čo sa deje.
Majitelia Pravdy podporujú určitú skupinu ľudí a neprajú si, aby týchto ľudí niekto kritizoval, spochybňoval.
Bol to pre mňa menší šok, ale opakujem moja chyba, naozaj som nevedel.
Najväčší šok ale ešte iba nasledoval.
Keď administrátor napísal cit. “ ak vy nas verejne obvinite, ze sme zabili demokraciu, nebudeme vam pisat mail, ale pokusime sa to vysvetlit v debate „.
Z uvedeného vyplýva absolútna katastrofa.
Bože môj, odpusť mi, obviňujú ma a trestajú za to, že som verejne napísal jednovetný protest Zastrelili nám demokraciu !
Guľka a ani puška sa ešte nenašli, no dotknutých je už celá masa.
P.S.
Pokiaľ aj tento článok zmizne z titulky, viem to pochopiť, majiteľ Pravdy nepodporuje strelné zbrane !  

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3923779x
Priemerná čítanosť článkov: 4779x

Autor blogu

Kategórie