Založ si blog

Prečo všetci tolerujeme genocídu slovenského národa. Aj cez dvere 108 ? !

Katarína Lesayová, občianka tejto krajiny podrobne opisuje situáciu na Dopravnom Inšpektoráte, Kopčianska Bratislava.
 

V pondelok 7.4.2014 si tam prihlasovala auto a zažila pri tom úkone “ kultúrny šok“.

Okrem nedôstojných priestorov ju zaujali tajomné dvere č. 108 !

Cez ne sa doslova verejne “ vybavujú “ oberobčania.

To sú takí, ktorí majú prednosť, nepotrebujú poradové číslo, majú jednoducho “ konexie“.

Katarína nelenila, napísala blog a ten sa dostal na titulku mienkotvorného denníka.

A potom nastala slovenská klasika.

Čitatelia v diskusii ostošesť nadávali na Slovensko, na vládu, na políciu, na skorumpovaných úradníkov v rovnošatách atď.

Aj mňa ten blog osobne vytočil do maximálnych obrátok.

 
Veď sám som pred rokmi podal petíciu do Európskeho Parlamentu, bola úspešná a Slovensko muselo opraviť diskriminačný zákon o prihlasovaní áut !
 
Znova sme sa ako štát prepadli do bahna korupcie a sme tam, kde občan nemá možnosť brániť sa ?!

Aj som sa pridal do diskusie, hneď mi ale napadlo, tak toto už treba ukončiť, milí moji Slováci !

Všetci tam nadávajú, kritizujú, vyplakávajú, uvádzajú konkrétne prípady korupcie, Slovensko prirovnávajú ku Kongu a pod.

Lenže, diskusia sa krúti dookola, bezvýsledne, veď sa už Slováci preboha zobuďte, žijeme dobu elektronických komunikácií !

A tak som elektronicky „nabehol“ na sekretariát ministerstva vnútra a ministrovi som dal odkaz, nech si článok prečíta.

A nech sa zbehne pozrieť na tie tajomné dvere 108  na Kopčianskej.

Takýmto spôsobom už teraz budem pokračovať neustále.

Ak môžete, pomôžte mi prosím, potreboval by som niekoho z Bratislavy.

Keby vedel odbehnúť na Dopravný Inšpektorát v Bratislave, Kopčianska a urobiť mi fotku dverí 108.

Pripojím ich k článku a možno sa tie dvere stanú symbolom korupcie na Slovensku.

Pošlite mi fotografiu na email

lutsatradio@stonline.sk

Mimochodom, ak máte nejaký tip, podnet o genocíde Slovákov a bojíte sa osloviť úrady, zašlite mi na uvedený email odkaz, info.

Ja som sa už jednoducho rozhodol, že genocídu slovenského národa tolerovať nebudem a keby malo ísť aj o život, nepopustím.

Skrátka, vybavím to za Vás a rovno od HLÁV najvyšších.

 

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3927944x
Priemerná čítanosť článkov: 4784x

Autor blogu

Kategórie