Založ si blog

Komunisti kradli pred 89, kradnú po 89 a teraz v SKG 2013, úplne v pohode ! ( 10)

Je december 1977, som tretiakom na elektrofakulte a tento rok bol pre mňa mimoriadne bohatý, zaujímavý a úspešný aj napriek tomu, že komunizmus sa drží ako kliešť a akoby silnel napriek Helsinkám 1975.

Súdruženko Husák dokument o ľudských právach podpísal, lenže on je iba červená bábka poťahovaná oberkomunistami v Moskve, komunisti sú ako chameleóni a v Blave má ŠTB agentov všade, v Prahe iba po Václavák.

Pravda, Helsinky majú úžasný dopad na povedomie ľudí, v roku 1976 sme na Mladej Garde často počúvali kapelu Plastic People Underground hlavne kvôli tomu, že režim sa ich bál, likvidoval ich a tým podnietil ľudí k  januárovej Charte 77.

Spolužiak Vlado z Bojníc ma pravidelne a detailne informuje o veciach disentu a stále mi pripomína, že ja som sa ešte nevymanil z náručia komunizmu, ktorý podľa neho pochádza z Východu Slovenska tak ako krajčír Biľak.

Ja som mu kontroval, že Biľak je Rusnák, oni na Západe zasa splodili Husáka a ja s tým nič nemám, lebo ja som Košičan a tiež som mu pripomínal, ako mi nechcel ani za svet veriť, že v Košiciach existujú električky a v Prešove trolejbusy.

Vlado to mal ľahké, jeden môj dedo bol komunista až potom prekukol bandu, druhý dedo antikomunista, otec antikomunista, krstný komunista, ujo z Hanisky komunista a ja Luterán pokrstený birrmovaný katolík hľadám cestu životom.

A Blava mi dáva obrovskú možnosť nakuknúť huncútskemu životu pod sukňu, aj toť nedávno idem z knižnice okolo monštra Gottwald, hneď som na Americkom námestí, a z električky vidím kočku blondínu ako lusk a už je trvale v mojej pamäti.

Mimochodom, v knižnici, kde pravidelne čítam časopis Telecommunications o satelitných družiciach v USA som na nástenke objavil inzerát na podnikové štipendium u Správy Rádiokomunikácií, čo je budova rovno oproti katedre fyziky.

Zašiel som na vrátnicu, poslali ma na osobné a odtiaľ na akýsi Rozvoj, kde ma privítal sympatický starý pán, ktorý mi začal hneď tykať a debatovali sme o televízii, o vysielačoch tak, ako keby som mal ihneď nastúpiť do roboty.

Vravím, ja mám záujem o podnikové štipendium, televízia ma strašne zaujíma a jej budúcnosť vidím v satelitnom vysielaní, jeho to tak zaujalo, že zatelefonoval na osobné, aby mu dali všetky inštrukcie a podklady pre štipendium.

Nebolo to úplne jednoduché, lebo štipendisti museli najprv cez krajské školské úrady urobiť akúsi zmluvu o umiestnenke, potom zmluvu s podnikom o podmienkach diplomovej práce a odpracovanie rokov za poskytnuté štipendium.

Vysvetlil mi, že ak podpíšem, budem mať výhodu, aj peniažky a prakticky od budúceho roka už môžem začať prípravu reálnej diplomovky pre dokrytie niektorého okresu signálom 2TV programu pomocou TV prevádzačov.

Pán inžinier bol ešte stará škola, lebo keď som ho už asi piatykrát tituloval súdruh, hovorí mi, počuj kolega, nebuď oficiálny, hovor mi šéf a rovno povedz, berieš, neberieš, ja musím do tých okresov dostať 2 program čo najskôr.

Tým ma dostal, o mesiac som bol v Košiciach v budove neďaleko VSS pri Veterine podpisovať zmluvu, tam si mysleli, že som „tlačenka“ z Blavy, vec už ale nabrala na spáde a mal som štipendium v odbore, ktorý som si vysníval.

No a aby rok snov 1977 dopadol nad všetky moje očakávania, tak svoju blondínku z pamäte na Americkom námestí som koncom roka 1977 nečakane objavil na Mladej Garde v podobe študentky Chemicko-Technologickej fakulty.

Vlado sa dosť zlostil, lebo s kočkou z Prešova sme začali mať taký vážny vzťah, až sa mu zdalo, že som na sebe prestal pracovať, čo sa týka antikomunistického odboja a v skutočnosti mal totálnu pravdu.

To viete, zamilovaný normálny človek sa nemôže oženiť so stranou, politikou, ani disentom a nebude dennodenne sledovať pokles a nárast produkcie mäsa, hydiny, zeleniny, toaletného papiera, keď je sústredený na úplne iné veci.

Vianoce 1977, otec mi objasňuje ako komunisti a ostatní fungovali v praxi bežného života, on začínal na železnici v Čiernej n. Tisou na vykládkach a drezine, potom išiel budovať Huko a skončil na Pozemných stavbách Košice 06 Doprava a Mechanizácia.

Zaujímali ho stroje, mal papiere na všetko, raz ťahali žeriavy z Brezna, potom jazdil pojazdnou dielňou do Prahy, budovali Kobylisy a tam si s komunistami svoje zažil, keď šéf komunista priletel do Prahy lietadlom.

Ak lietadlo späť neletelo pre zlé počasie, šéfkomouš si vypil, zavelil a išlo sa z Prahy do Košíc na pojazdnej dielni, lebo vzadu červení pili ako dúhy, odpočívali na ležadlách a otec šofér vpredu s Andrejom zodpovední nekomunisti ako pri peci.

Riadiť V3Sku bez posilňovača a v horúčave 700 km durch sranda nebola, krízu mal vždy za Levočským kopcom, kde sa mu prihodil mikrospánok, v noci z priekopy vyliezala stará žena s obrovským batohom na chrbte, čo Andrej logicky nevidel.

Keď som sa ho opýtal, či aj komunisti boli ochotní makať ako on, povedal, že takých nebolo, nekomunisti dreli a komunisti s komunistickí papalášmi rozkrádali štát v malom a vo veľkom.

Ak mi niekto niekedy bude tvrdiť, že komunisti sami niečo vybudovali, niečo urobili, tak to môže byť jedine chorý blázon, pretože komunisti vždy rozdali len to, čo vydreli nekomunisti , či už byty, školy, štúdium rekreácie atď. a aj tým ľudí vydierali.

Neskôr spomínal, ako sa stavali vily komunistických papalášov, jedného nazýval po revolúcii, aha pozri sa na komunistického Mantáka, teraz je prezident a my sme si mysleli, že bude konečne zavretý.

Vysvetľoval, ako šéf komunista PS 06 dával príkazy a stasky a ako sa načierno vozil materiál na stavby papalášov a keď sa šoféri báli, čo sa stane, ak ich zastaví VB, sucho konštatoval, nič sa nebojte, to je zariadené vysoko nad nimi!

P.S.

        Komunizmus bol sám TEROR , dnes je to TEROR  cez médiá, úrady a rôzne mafie, ktoré zdokonalili štýl kradnutia, štýl chovania, štýl bratríčkovania, štýl zakladania skupiniek, dosadzovanie straníckej mafie na posty úradníkov.

        Je to stav, kde štát ovládajú stranícke mafie a tie už len vynakladajú obrovskú energiu na klamstvo, že štát akože funguje, pričom štát je hlboko v špine a občan už nedostáva od štátu ani základný servis.
     
        A tam sa dnes znova nachádza tá naša Slovenská Komunistická Gubernia v roku 2013!

        Kontrolná otázka, kto boli traja porevoluční prezidenti Slovenska, odpoveď KOMUNISTA, KOMUNISTA, KOMUNISTA !!!

        A potom, že prečo je štát špina, to sa naozaj nájde niekto normálny, kto si myslí, že komunisti na Slovensku dnes už neexistujú ?

       

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.

gaza

Izrael dal Hamasu ultimátum: Máte týždeň, potom vstúpime do Rafahu

03.05.2024 20:20, aktualizované: 21:03

Izrael dal palestínskemu radikálnemu hnutiu Hamas týždeň na to, aby prijal dohodu o prímerí a prepustení rukojemníkov.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3934779x
Priemerná čítanosť článkov: 4793x

Autor blogu

Kategórie