Založ si blog

Ochranca práv a verejný? Na Slovensku? Dobrý vtip!

Občan SR sa na podnet Združenia SLOVSAT s dôverou obrátil na verejného ochrancu práv vo veci slobodného prístupu k STV cez satelit.
 
Sťažnosť smerovala k tomu, že na jeho zariadenie a kartu mu dlhoročný príjem STV odrazu znemožnili pozerať, pričom on poctivo platí koncesionársky poplatok.
 
Ako je niečo také možné, keď STV z jeho poplatku zabezpečuje distribúciu vysielania cez satelit ?!
 
Predstavte si, občan od verejného ochrancu práv obdržal odpoveď !
 
Obsah odpovede je mimoriadne závažný, keďže je prvým oficiálnym svojho druhu a mohol by znamenať precedens pre státisíce rodín, ktoré majú rovnaký problém.
 
Cit. „prístup k RTVS prostredníctvom satelitu nemožno chápať ako jedno zo základných práv a slobôd, ktoré sú chránené ústavou SR a medzinárodnými zmluvami o ľudských právach, preto sa Vašim podaním nebudem zaoberať „.
 
Ako predsedovi Združenia SLOVSAT, na ktorého sa obrátilo obrovské množstvo občanov s týmto problémom mi takáto strohá odpoveď nesedela.
 
Chcel som preto vedieť podrobnosti, ako pani ombudsmanka a jej štáb expertov uvedenú skutočnosť zistili.
 
14.6.2013 10.35 som preto zatelefonoval na číslo 0248287326 Mgr.Jando
 
Dobrý deň pán Mgr., moje meno je Luterán, volám Vám ako predseda Združenia SLOVSAT vo veci Vašej odpovede na príjem STV cez satelit.
 
V danej veci nás oslovuje obrovské množstvo občanov a Vaša odpoveď by mohla napomôcť pri objasnení tejto závažnej problematiky.
 
Chcel by som vedieť, z ktorých zákonov, výkladov ústavy ste vychádzali, ktorí experti to skúmali.
 
Na druhej strane telefónnej linky sa mi ozval mladistvý až detský hlások a smelo odpovedal.
 
To som zistil ja sám z ústavy !
 
V hlave sa mi to akosi rýchlo začalo motať.
 
Moment, moment pán Mgr, dobre som tomu rozumel, Vy sám a pani ombudsmanka a nikto iný to ani nevideli ?
 
Samozrejme, pozrel som sa do ústavy a bolo mi to jasné, že to tam nie je uvedené.
 
Pán Mgr, tak to je veľmi odvážne tvrdenie, lebo ako laik viem, že v ústave nemôže byť explicitne všetko napísané.
 
Chlapsky sa Vás opýtam, ja mám 57 rokov a koľko máte Vy ?
 
Hlások zneistel a odrazu bol mimoriadne nervózny.
 
Tak niečo také Vám v žiadnom prípade nepoviem.
 
A pán Mgr. už aj telefón skladal a tak asi ani nepočul moju invektívu, že nie je chlap, ale …
 
Nevadí, hlavne, že už vieme, ako funguje inštitút ochrancu práv a vraj verejného na Slovensku. 
 
Ešte šťastie, že „ústavný nález“ mladého pána Mgr teraz už nie je, vďaka nášmu rozhovoru, dôležitý.
 
Oficiálne vyjadrenie Mgrombudsmanky má však dôležitý význam pre ďalšie pokračovanie.

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Finančná správa / FS / Kriminalisti /

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

16.04.2024 10:41

Akcia bola zameraná na rizikových a nepoctivých daňovníkov, ktorí obchodovali s dovezenými motorovými vozidlami, tzv. autíčkarov.

Poprad / Tulipány /

Poprad zdobia tisícky tulipánov z Holandska, vykvitli o niekoľko týždňov skôr

16.04.2024 10:33

Len na hlavnom kruhovom objazde v centre vlani v septembri vysadili viac ako 21-tisíc cibuliek. Ďalšie tisícky pribudli na ostatných priestranstvách.

vojna na Ukrajine, delo

Ukrajina má ťažkosti na východe krajiny, nedostatok munície je závažný

16.04.2024 10:10

Už vo svojej analýze z predchádzajúceho dňa ISW upozornil, že Rusko by nedostatok munície mohlo využiť na ovládnutie mesta Časiv Jar.

Peter Pellegrini

Prieskum: Najdôveryhodnejším politickým lídrom je Peter Pellegrini

16.04.2024 09:49

Vyplýva to z prieskumu agentúry Focus pre TV Markíza. Kto obsadil druhé a tretie miesto?

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3927104x
Priemerná čítanosť článkov: 4783x

Autor blogu

Kategórie