Množstvo problémov okolo „servisu“ kariet Skylink potvrdzuje skutočnosti poukazujúce na cyklické vydieranie sa navzájom subjektov pôsobiacich vôkol Skylinku.
Od zavedenia protiprávneho SERPO t.j. servisného poplatku je situácia až tragikomická.
S prílevom obrovského balíka peňazí akoby ktosi naschvál zhoršoval úroveň poskytovaných služieb!
V reálnej firme s prehľadným vedením a riadením by nebolo možné strpieť tak grobianske maniere voči zákazníkom.
Pán Letas v diskusii na internete odhalil ďalší vážny problém doslova okrádania zákazníkov.
Všetci, ktorí ste si registrovali karty Výmena za 24 eur dňa 15.9.2012, skontrolujte si ich platnosť.
Má byť do 15.9.2014.
Je iba do 15.9.2013!
Skontrolujte a reklamujte.
Zdá sa, že tu by bolo treba skontrolovať všetko a detailne.
Otázka znie, koho a ako?
Ani to dlho netrvalo, už nás vypli, ...
Neviem, aký má pisateľ blogu problém,... ...
raskal,raskal,... ty čítaš, a nevieš... ...
luteran, po prečitani tvojich blogov ...
Aj nám bolo garantované. A preto ...
Celá debata | RSS tejto debaty