Založ si blog

My Deti Strateného Raja, hľadáme odpovede na naše otázky. Najprv sa ale musíme nájsť. Pomôžte !

Moju maminu pred dvomi týždńami oslovil na ulici v Košiciach pekne oblečený sympatický pán.
Z jej pohľadu takmer 82 ročného človeka so slabším zrakom sa jej ten pán zdal ako mládenec.
“ Mládenec “ ju oslovil s tým, že či je pani Luteránová a ak áno, tak že so mnou chodil do ZDŠ.
A že ma pozdravuje a rád by sa stretol.
Povedal jej aj meno, lenže maminka ho úplne logicky zabudla. 
Vôbec sa jej nečudujem, veď ja, takmer 60 ročný “ mládec “ už pomaly zabúdam tiež.
To som si uvedomil ihneď, keď som si pozrel fotografiu z mojej prvej triedy ZDŠ.
To, že som tam málokoho poznal, je tiež logické, nakoniec je to už viac ako 53 rokov dozadu.
V prvom momente som nenašiel ani sám seba..
Až potom mi zaplo, že som ten huncút, ktorý má zakryté oči.
A vedľa mńa naľavo sa smeje Milan, dá sa povedať môj najlepší kamarát.
Tipujem, že to bol on, ktorý maminu oslovil.
Milan Mardzin, ozvi sa, prípadne ak ho niekto pozná, dajte mu vedieť
Ak by sa niekto ďalší na fotke spoznal, ozvite sa mi prosím tiež.
Chodili sme spolu na ZDŠ v Košiciach na Mieri Park Mládeže od 1 do 4 triedy.
Bolo to v rokoch 1962 – 1966
Kvôli veľkému počtu detí nás potom rozdelili a časť z nás prešla na ZDŠ Odborárska.
Ďakujem za pomoc.
Skola 001

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Najvyšší správny súd, budova

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3931492x
Priemerná čítanosť článkov: 4789x

Autor blogu

Kategórie