Založ si blog

Každý Slovák musí najprv zavrieť svoju Gorilu ! Potom príde rad na najväčšiu !

Odkedy píšem na Pravde, dostal som prvú riadnu pochvalu, za čo ďakujem.

A teraz pravdivý príbeh občana Slovenska.
Pán Luterán sprvoti som vnímal Vaše články veľmi kriticky, časom som zistil, že opisujete reálne veci.

A už Vám aj verím, že naozaj hľadáte riešenie pre zlepšenie života v našej krajine.

Riešením je jedine začať každý od seba.

Všetci by sme chceli, aj my doma, lenže tiež nevieme ako a ešte sme sa aj zamotali.

Vysvetlím.
Moja manželka začala mať od začiatku minulého roka už veľmi vážne problémy s bedrovým kĺbom.

Bolesti mala už roky, lenže má malú živnosť a tá si vyžaduje byť na nohách od rána do večera.

Najprv vyskúšala všetky možné babské recepty, chvíľku to bolo lepšie a potom horšie..

Nakoniec bola nútená navštíviť lekára a po vyšetreniach prišiel verdikt, výmena klbu za umelý !

Našťastie ja som ešte zamestnaný, manželke bolo tak zle, až musela živnosť prerušiť.

Syn tiež stratil zamestnanie pred rokom, pomáhali sme mu, ale už sa nedá.

Minulý mesiac odišiel do Talianska na skusy.

Najhoršie je ale to, čo teraz napíšem.

Sme kresťanská rodina, nemal by som to hovoriť, lenže tento náš štát sa ukazuje ako štát diabla !

Keď už na jar tohoto roka manželka mala tie strašidelné bolesti, súhlasila s operáciou.

No a potom to prišlo, čo som si nikdy nevedel predstaviť.

Lekár sa pri stanovení termínu krútil, špekuloval, vymýšľal, až nám hlúpym došlo, že on asi niečo chce.

Lebo vždy bol akýsi problém, raz s poisťovňou a kvótami, potom on, akože nemal termín a pod.

Manželka sa až od pani, ktorú spoznala v čakárni dozvedela, ako to funguje.

Predoperačné “ všimné “ je minimum 550 eur a pooperačné je minimum 350 eur !

Najprv sme neverili, potom sme uverili a keď sme si všetko pozisťovali, mali sme z toho neskutočnú traumu.

Ja som sprvoti myslel, že to oznámim, každý ma odrádzal, že to by bol koniec, lebo stať sa môže všeličo.

A kto to dokáže, ak sa operácia nepodarí ?!

Lekári držia spolu a všetci s poisťovňami, dodávateľmi liekov a ministerstvom, úradníkmi, tento systém držia.

Hanbím sa, nenašli sme odvahu zavrieť našu malú Gorilu a zaplatili sme.

Až operácia, jej priebeh a všetko okolo nám otvorili oči o tejto našej krajine.

Ako my ťažko zarábame peniaze a ako ľahko k nim iní prídu.

A to všetko je navyše organizované štátom.

Veril som ministerke, teraz jej už nič neverím.

Najhoršie je, že sa nám z toho všetkého pokazili aj vzťahy v rodine medzi mnou a švagrom.

Ja som predtým tvrdil, že som nikdy nedal žiadny úplatok a ani nedám.

Modlím sa každý deň za svoj prehrešok, ale i tak nerozumiem tomu, ako môže byť v našej krajine takýto stav.

Opakujem, keby si každý zavrel do klietky tú svoju malú Gorilu, tá  najväčšia by do nej vliezla sama !

Mrzí ma, že ja s manželkou sme to nedokázali, čo ale urobiť v takýchto prípadoch ?

Prečo nás vlastná krajina a jej predstavitelia nútia k takýmto ohavným kolaboráciám ?!

 

 

 

 

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3931549x
Priemerná čítanosť článkov: 4789x

Autor blogu

Kategórie