Ďakujem čitateľom za trvalý záujem, aj keď tomu tak trocha nerozumiem. . . Pomôžte.

31. októbra 2016, luteranjaning, Nezaradené

Vážení čitatelia mojich minulých blogov, dovoľte mi poďakovať sa Vám za Váš trvalý záujem.

Ak je to naozaj pravda, tak tomu až tak trocha nerozumiem.

Ide o to, že na Pravde som pár mesiacov dozadu prestal písať blogy.

Mimo mňa, avšak z konkrétnych dôvodov to stratilo svoj význam.

Keď sa čas od času pozriem na svoj blog, som mimoriadne prekvapený a mal by som byť potešený.

Celková čítanosť sa každodenne a neustále zvyšuje takým hojným počtom, až mi je to podozrivé.

Lebo dôvody môžu existovať iba dva.

Ten prvý, že sa denne nájde tisíc jedincov, ktorí si tam naozaj niečo prečítajú, sa mi zdá ako menej pravdepodobný.

Omnoho viac sa mi zdá, že akýsi “ robot “ mi tam automaticky prihadzuje čísla.

Prečo sa tak deje, je pre mňa záhada ako Bermudský trojuholník.

Ak by mi niekto pomohol vyriešiť túto “ záhadu “ , bol by som mu nesmierne povďačný.