Ďakujem všetkým slušným čitateľom Pravdy a prajem im zdravie rozumu, tela a hlavne silného ducha. Budú to tu potrebovať. . .

12. júna 2016, luteranjaning, Nezaradené

Desiatky rokov robím občiansku publicistiku a dnes dozrel čas na ukončenie mojej “ misie “ tu na Pravde.

Pred pár rokmi som napísal na Sme viac ako 200 blogov a až potom som zistil, že ako “ dokonale “ tam funguje cenzúra a nefunguje sloboda prejavu.

Hľadal som slobodnejší priestor, možností bolo mnoho, nevedel som si vybrať a jeden známy ma upozornil na Pravdu.

Vtedy mi to pripadalo absurdné.

Na komunistickej Pravde nemôže predsa zo zásady existovať slobodný priestor na vyjadrovanie sa !

A on, že môže, lebo to už vlastnia Nemci.

Tak som si povedal, že to skúsim, môže to byť zaujímavé.

Skúsil som a vydržal som to tu omnoho dlhšie ako na Sme.

A bol to svojim spôsobom úžasný zážitok !

Lebo Pravdu ako médium možno vlastnili Nemci, ale čitatelia zostali ako vystrihnutí z komunistických čias !

A tak som s tými červenými jednobunkovými organizmami “ zvádzal súboj “ takmer každý deň.

A samozrejme aj s cenzúrou, ktorá to spočiatku “ skúšala “ len tak naoko a postupne sa “ znormálnila „.

A tak som mal pocit, že sa tu oplatí slobodne vyjadriť svoj názor.

V posledných dňoch cenzori prejavili svoj strach a pocit zo slobody je fuč.

Ďakujem všetkým slušným čitateľom Pravdy za čítanosť a slušnú diskusiu.

Prajem všetko dobré.

Čas a energiu vloženú do Pravdy neľutujem, vďaka dobrým ľuďom, ktorých som tu “ na diaľku “ spoznal.

Moja misia pokračuje tam, kde som chcel pôvodne byť už pred pár rokmi.

http://blogy.hnonline.sk/jan-luteran/zijeme-na-slovensku-chceme-tu-zit-a-preco-nechceme-nas-stat-aj-realne-ovladat