Je “ prípad “ Lampabín začiatok očistca Slovenska, či občianskej vojny ? A či ide len o klasickú mafiánsku vojnu viac a menej červených. .. ? !

17. mája 2016, luteranjaning, Nezaradené
Odolával som od včera, nakoniec som bol “ nútený “ teraz ráno napísať tento článoček.
Včera som bol vyzvaný k “ zaujatiu stanoviska “ k mimoriadne závažnej udalosti na Slovensku.
Netreba vraj písať posmešne o lampe, treba sa zodpovedne zamyslieť nad obsahom toho, čo sa stalo a pozrieť si video.
Ide vraj o tak závažné video, ktoré odhaľuje celú pravdu o Slovensku, že to môže byť až začiatok občianskej vojny na Slovensku !
V prvom momente som to bral na ľahkú váhu, lebo to viete, dnes máte konšpiračných videí toľko, že už neveríte ničomu.
Čo čert nechcel, video som si nakoniec pozrel len preto, lebo mi naň poslal odkaz známy, ktorého mám zaradeného v kategórii “ normálny „.
https://www.youtube.com/watch?v=703qOjWxZzk
Lampabín v tom videu pomerne umne zneužíva známe fakty na svoj obraz tak, že obyčajný človek by mu aj uveril, že je “ anjel spásy „…
Môj nestranný úsudok mi vraví, že figa borová.
Žiadna občianska vojna z toho nebude.
Faktom ale je, že Lampabín robí niečo, čo sa snáď nedeje ani vo Venezuele.
Odhaľuje a verejne potápa celú morálne deravú súdnu bárku Slovenska, vykonáva rituálnu samovraždu a dáva tak silný signál občanom.
A teraz je už iba otázne, aký význam má pre Slovákov fakt, že ide o obyčajnú mafiánsku vojnu viac a menej červených pri moci a mimo nej.
Tak to ukážu najbližšie dni, týždne, mesiace a skrytá vojna medzi tromi piliermi moci na Slovensku.
Mafia, policajti a sudcovia.