Je EÚ spokojná s tým, že na Východe kraľuje mafia ? Isto nie. Lebo je v šoku, že Slovensko je štátna mafia !

3. apríla 2016, luteranjaning, Nezaradené

Ako som naznačil v minulom článku, som zrejme prvý Slovák, ktorý ako občan sám podal petíciu v roku 2006 a uspel.

Odvtedy uplynulo 10 rokov a situácia sa opakuje v omnoho závažnejšej veci, ktorá sa už dotýka každého občana Slovenska.

Vzhľadom na mimoriadnu závažnosť ma to mimoriadne znepokojuje, lebo dnes už o našej EÚ a jej fungovaní viem omnoho viac.

27.5.2014 som na Pravde publikoval petíciu do Európskeho parlamentu.

http://luteranjaning.blog.pravda.sk/2014/05/27/preco-sk-nevolilo-korupcia-politika-stv-dochodky-vyplaty-digi-magio-internet-a-vsetko/
Mnohí si z toho ako vždy robili srandu a považovali to za fantazírovanie, štátni úradníci a politici sa však začali mať na pozore.

A keď o pár týždňov prišla oficiálna odpoveď, že petícia bola prijatá a skúma sa jej prípustnosť, začali mať strach a ihneď mazali stopy

http://luteranjaning.blog.pravda.sk/2014/06/11/hovoria-demokracia-myslia-totalita-nasi-mafiani-politici-statna-moc-13-nevadi/

A ako sa to robí, to si môžete tak trocha jasnejšie predstaviť podľa toho, ako dnes vyzerá situácia pred podaním na rokovanie Výboru.

Keď som porovnal text môjho originálu podania petície a k tomu odpoveď Komisie, začal som rozumieť tomu, prečo asi EÚ skolabuje.

Lebo to vyzerá tak, že mnohojazyčná Európa cez desiatky tisíc úradníkov a lobbistov v centrále má obrovský problém s obyčajnými občanmi.

Tí sa totiž musia začať vážne pýtať, čo robia predstavitelia EÚ pre demokraciu, slobodu a rovnoprávnosť všetkých občanov.

A čo robia bezpečnostné sily pre bezpečnosť všetkých občanov ?

Kto organizuje teror v rámci západných krajín EÚ a prečo robia teror priamo poskomunistickí Vodcovia vo Východných krajinách ?.

A keby som mal zaslať tretiu petíciu do EP, bola by o tom, ako sa na Slovensku manipulovali volebné výsledky 2016.

Lebo to je tá podstata  veci, kedy sa občania už musia pýtať, načo je nám dvojkoľajná sloboda a demokracia v rámci EÚ ?

Keď je taký diametrálny rozdiel medzi slobodou a demokraciou na území Západných a Východných krajín.

A o vymožiteľnosti práva ani nehovoriac !

A má potom vôbec význam hovoriť o slovenskom mafiánskom volebnom Zlepenci 2016 ?

 

Pet1Pet2Pet3