Prečo si nerozumieme ? A prečo si klameme ? A prečo to, čo robíme doma, nechceme, aby fungovalo v spoločnosti ? Lebo Slováci ? !

19. februára 2016, luteranjaning, Nezaradené

Keby niekto dokázal odhaliť tajomno myslenia Slovákov, mali by ho nominovať na cenu omnoho vyššiu ako je akási Nobelova.

Ja som teraz zažil tak trocha šok, keď som sa porozprával tu na Pravde v diskusii s nemenovaným človekom.

Predtým všetky jeho príspevky na moju adresu, to bola samá invektíva, osočovanie, doslova zlo a negatívnosť na n-tú.

Mal som ho zafixovaného ako plateného agenta, trolla, nenávistného jedinca, ktorý zneužíva anonymitu a šíri nenávisť

Neviem ako sa to celé stalo, ale udiala sa neuveriteľná vec, s dotyčným sme prvýkrát urobili normálnu diskusiu.

A to by ešte nebolo nič.

Z anonyma sa vykľul človek, ktorý ma osobne pozná.

A ako predtým neskutočne a nepochopiteľne agresívne útočil, teraz dokonca dokázal napísať na moju adresu pozitívne veci

Tak Vám poviem, ďakujem Bohu, že ten dotyčný sa z tej svojej anonymnej ulity vybral na svetlo ľudskosti.

A tak mi napadlo, je to predovšetkým jeho hrdinstvo, že dokázal prekonať mne nepochopiteľnú averziu.

No dobre, čo by som ale mal urobiť lepšie ja sám, aby viac ľudí tu na Pravde dokázalo nasledovať jeho odvahu ?

A čo je treba urobiť, aby viac Slovákov pochopilo, že klamstvo a nenávisť je to najhoršie, čo nás gniavi ?

Veď drvivá väčšina z nás sa doma snaží mať v rodine pokoj, poriadok a slušne žiť a hospodáriť s málom.

Prečo to isté nepožadujeme od tých, ktorí vo veľkom “ bačujú “ s našim spoločným majetkom.

To fakt nemáte pocit, že s tým treba niečo urobiť ?

Ale nie iba to, že teraz do volieb sa tu politici predháňajú v tom, čo kto kde ukradol a zneužil.

Práve naopak, po voľbách nech dopadnú akokoľvek, treba vytvoriť občiansku silu na nastolenie poriadku.

Slováci, nevymýšľajte si nostalgiu za ničím čo bolo, lebo tak dobre nebolo nikdy ako teraz.

Ak ale priškrtíme korupciu na minimum a kradnutiu v štáte rovnako, budeme mať okamžite lepší život !