Zastavme štátny terorstroj ! Slováci sa nesmú nenávidieť kvôli mocizávislým. Už Iba 4 z 5 a je tu Človek.

6. januára 2016, luteranjaning, Nezaradené

Ak ma ako človeka niečo napĺňa pozitívnou energiou, je to viera v Stvoriteľa a v dobro ľudí.

Na Slovensku máme s vierou a dobrom obrovský problém v tom, ako ľudia chápu tieto pojmy.

Vyzerá to tak, že mnoho ľudí ich nechápe vôbec a mnoho iných zneužíva ich nevedomosť.

Včera som zažil dva protipóly ľudskej viery.

Prišiel starší pán a okamžite potrebuje skontrolovať príjem TV signálu, lebo má výpadky.

Po debate sme zistili, že má šikmú strechu a priam životu nebezpečný prístup k anténe.

Pri tejto námraze Vám tam nikto nepolezie.

A zajtra ?

Je štátny sviatok Troch kráľov

Dedko začal vykrikovať, že on ako ateista sviatok Troch kráľov neuznáva.

A že je sám a televízia je jeho všetkým

Bola tam pani a tá sa ihneď pridala, že to všetko spôsobilo KDH a treba to ihneď zrušiť.

A začali horlivú debatu o tom, ako katolícka cirkev ľudí zneužíva, kradne a podobne.

Chvíľku som ich nechal, lebo boli ako posadnutí.

A potom vravím, pani veď sa dajte dokopy tu s pánom a ako ateisti to môžete spolu zariadiť.

Prišiel šok, pani sa zatvárila strašne urazene.

Ja nie som ateistka, som veriaca, ale naša pravá viera neuznáva Vianoce ani iné bludy, len Pánovu večeru !

Zaplo mi a vedel som “ koľko bije „, komunista ateista sa stretol s podobne agresívne veriacou za jeho režimu sektou.

Pani, vidíte ako ste si s pánom porozumeli a pritom oni Vás za komunizmu zatvárali do basy kvôli Vašej viere.

Aj ateistovi to konečne zaplo a vraví, to nie je pravda, oni odmietali brániť vlasť a transfúziu krvi !

Neviem, kam by debata dospela, našťastie sa objavil “ záchranca „, ktorému zlyhala televízia tiež.

Vravím na záver obom “ ateistoveriacim „, mňa nezaujíma Vaša viera, pokiaľ nikomu ako človek neubližujete !

A o tom je to naše farizejské Slovensko, dedko neverí vo vieru, ale verí “ kecom “ PodVodcu v telke.

Babka verí svojej agresívnej viere, ale utopila by v lyžičke vody kresťanov za to, že vyznávajú svoju vieru.

A preto dnes z hry posielame preč stranu, ktorá sa tvári, že je demokratická, kresťanská a ešte aj akási únia.

Tak ešte tri strany a dostaneme sa do finále a potom si vyberieme Človeka, ktorý bude novým Lídrom Slovenska.