Syn má hlavu Fica v pivnici a tá nič nerobí, nezarobí. Však urob aspoň jej malé klony !

11. novembra 2015, luteranjaning, Nezaradené
Raz, keď bola Ficova hlava na predaj v dražbe, prišiel za mnou syn, že on by ju kúpil.
Našetril si nejaké eurokorunky, nefajčí, nepije, nehazarduje a chcel by dobre zainvestovať
Pripadalo mi to ako taká recesia a tak mu vravím, veď skúsiť môžeš.
A v duchu si hovorím, chlapče nemáš toľko peňazí, čo ta hlava stojí a teda nie je žiadna šanca.
Logicky som vychádzal z aktuálnej situácie na trhu politických hláv.
V médiách dlhodobo a pravidelne kolovali správy o tom, že o hlavu Fica je obrovský záujem.
Chodila kade – tade, hľadala sponzorov, popíjala Colu a nakoniec vraj skončila v politickej záložni.
A pritom tá pravá Ficova hlava mala mediálnu reklamu ako žiadna iná.
Najprv ju vycapili na budovu Istropolis, tam vydržala iba deň a ihneď ju ukradli.
http://www.sme.sk/c/5490386/ficova-busta-zmizla-z-namestia.html
Keď sa do hľadania pustila polícia, Ficova hlava sa odrazu objavila na svetle Božom.
Synu môj, takúto hlavu Ty v dražbe nikdy nevydražíš, tam na to budú iné finančné kapacity !
Potom ale prišiel šok nevídaný a odrazu som musel prehodnotiť svoje ekonomické myslenie.
Syn hlavu Fica vydražil !
A ja som prekvapene zistil, že o hlavu Fica je obrovský záujem, ale viac o tú fiktívnu v politickej záložni.
Lebo tej skutočnej hlave sa všetci klaňajú, ale aj sa jej boja, aby ich s ňou nebolo vidieť na svetle Božom.
A odrazu som mal strach aj ja, lebo vo finále som tú obrovskú hlavu musel z Blavy prepraviť ja sám.
Nakoniec sa mi to raz podvečer a nenápadne podarilo a obrovská hlava Fica cestovala so mnou v aute.
Syn ju následne upratal do pivnice ako zemiaky s tým, že snáď raz dozreje a príde jej čas.
A mal pravdu v tom, že o hlavu je naozaj neustály a permanentný záujem.
Chceli by ju kúpiť, alebo aspoň vystavovať kade – tade.
Lenže syn nesúhlasí, aby hlava robila reklamu svojmu originálu.
Aj toť nedávno si nemenované noviny dali podmienku, že urobia článok, ale musí tam byť  aj hlava.
https://dennikn.sk/273944/starostovia-vydieraci-obcan-vsetko-splnil-az-kym-nedostal-odkaz-krajskeho-sefa-sdku-starostu-dubravky/
Premýšľam nad tým, ako by syn mohol hlavu Fica čo najefektívnejšie využiť tak, aby boli všetci spokojní.
Súčasťou samotnej hlavy Fica je totiž aj autorské právo robiť z nej akékoľvek kópie a pod.
Fanúšikovia Fica si isto radi kúpia jeho malú kópiu, uložia si ju na sekretár, prípadne vedľa biblie.
A jeho odporcovia si možno radi kúpia kópiu v štýle boxovacieho vreca a na ňom si vybijú svoj nepokoj.