Chceš lepšie Slovensko ? Či chceš byť len otrokom slovenskej mafie ? Mysli, Konaj a Zvoľ !

23. októbra 2015, luteranjaning, Nezaradené
Predvčerom som dostal od nemenovanej osoby poriadny “ Világoš „.
No ale viete, ego je ego a namiesto hanby som si chvíľku pripadal ako mierne dôležitá osôbka
Lebo vraj by som sa mal vedieť jasne vyjadriť, čo a ako ďalej a nie písať nejasne, rozšafne a nezodpovedne.
Robím vraj pre Slovensko zlé veci tým ako píšem vrátane Pravdy a ovplyvňujem tak zopár tisíc ľudí.
Najprv som ľahkovážne argumentoval, že na Pravde číta môj blog iba zopár sto komunistických fanatikov.
A tých už nikto nikdy neprerobí.
Chlapík sa mi načisto urazil, že on to číta pravidelne a aj zopár jeho známych.
A oni nie sú žiadni komunisti a fanatici už tobôž.
Rozišli sme sa takpovediac neutrálne s tým, že ja som mu tvrdil svoje a on svoje.
Ja som slobodný, píšem si len to, čo vnímam okolo seba.
A on, že ma neovplyvňuje, ale zasa by chcel, aby som písal viac konkrétne a nie nejasne, rozšafne, nezodpovedne.
Čo je to nejasné, rozšafné, nezodpovedné, to konkretizovať nevedel, nechcel, neviem.
Na konci mi povedal iba jednu jedinú vetu. 
Na Slovensku je politika všadeprítomná a kto ľudí odrádza od volieb, robí pre ľudí to najväčšie zlo.
Tak som nad tým tuho premýšľal a tuším sa musím pánovi S. ospravedlniť.
Prepáčte mi, že som ľudí od volieb odrádzal.
Teraz ich už budem naháňať ako také voly, aby volovili.
Prepáčte, budem občanov usmerňovať s malým s, aby si zvolili tých svojich zástupcov.
Je tu iba jedna zásadná otázka.
KOHO VOLIŤ ?!