Aj Vy tak strašne Milujeteeeee Slovenskooooo, vlaky zadarmo a všetok ten podvod a bordel ? !

18. októbra 2015, luteranjaning, Nezaradené

11.10 idem autom do Bratislavy a tunel Branisko je znova uzavretý na celý týždeň, lebo kšeft.

Sťažujem sa známemu a ten je úplne v pohode, veď údržba sa musí robiť kvôli “ bezpečnosti „…

Bože, to keby za tie roky, čo Mečiarovci jednu rúru ukradli, nezamestnaní s lopatou a fúrikmi kopali, už ju vykopú.

A známy je fiškus a vraví mi, čo si na hlavu, veď o to ide, aby sa zarábalo na bordeli, Ty by si snáď nechcel zarábať zadarmo ?

Asi som blbec, ale nechcem nič zadarmo.

Ale tiež nechcem, aby ma štátna a zločinecká mafia permanentne okrádala.

Asi som naivný a už sa to nezmení.

Známy, ktorý bol akože pravičiar a pred pár mesiacmi odišiel na dôchodok odrazu prevrátil kabát.

Ty poviem Ti, ja už úplne rozumiem tomu, prečo tí dôchodcovia tak milujú Ficove drogy.

Každý týždeň cestujem dvakrát do Topolčian a medzitým ešte zabehnem aj do Bratislavy zadarmo.

No ja Ti poviem, je to návyková droga, pomaly už toho Fica začínam mať celkom rád a sám si vravím, zošalel si… ?!

Lebo aj keď je vo vlaku a na toaletách bordel,  môj naučený hlúpy mozog ihneď kontruje a vraví, čo by si chcel zadarmo !

A tak som konečne pochopil na staré kolená, aké to je, keď komunisti ľudí oblbli a postupne ich naočkovali drogou.

Lebo začneš drogu brať a potom už droge nerozkážeš !

Potrebuješ tej drogy stále viac a viac a bozkáš ruku dílera, ktorá Ti drogu poskytuje.

My dôchodcovia čo tak Milujemeeeee Slovenskooooo sme nadrogovaní a čakáme na ďalšie drogy zadarmo.

A Vy hlupáci robíte za minimálnu mzdu a podporujete všetok ten podvod a bordel…?

Len robte, aby sme sa my dôchodcovia a naši drogoví díleri mali dobre.

P. S. V ďalšom pokračovaní bude reč o najsilnejšej skupinke Kaliho a najslabšej Icovej