Vyberte si kartu Volna, bielych komunistov v Košiciach, utečencov, našich hokejistov a či motor VW ?

4. októbra 2015, luteranjaning, Nezaradené

Zlatí moji kamaráti, čitatelia, no povedzte sami a najúprimnejšie ako sa len dá.

Môže existovať krajšia doba ako je tá dnešná ?

Toľko úžasných možností a udalostí všade vôkol nás a tak blízko, lebo dnes je konečne svet Zeme nás všetkých.

Pravda, mnohí si to ešte neuvedomujú a preto konajú bezcharakterne, zlomyseľne, prípadne pod drogami.

Niekto sa Vám predstaví ako kresťan katolík a potom sa šialene teší ako ruské lietadlá bombardujú civilov.

A nezabudne pripomenúť, že konečne aj Rusi dokážu to, čo dokázali USA.

Ukazovať v priamom prenose ako bomby padajú na cieľ a takmer sa im darí trafiť zbojníkov.

A človek premýšľa, sakra, dá sa s týmito ľuďmi normálne komunikovať, veď sú pod drogami !

Predsa každý normálny človek vie, že majitelia  USA a majitelia Ruska už vôbec, nerobia charitu, humanitu.

Robia si svoje kšefty ako drogu a štáty sú iba prostriedkom na financovanie drogy.

No a Vy pozorovatelia udalostí prostredníctvom TV a internetu ste ich fanúšikovia.

Nerobte tak prosím Vás, zachovajte si čistú myseľ, inak sa stanete novodobými technopsychootrokmi.

A ja si tiež musím dávať pozor, aby som nepodľahol vábeniu Diabla v koži barančeka.

Mám nachystané články o sat karte Volna, o bielych komunistoch v Košiciach.

O utečencovch, ktorí sú už dávno, pradávno na Slovensku, o mojich hrdinoch hokejistoch G+ Š.

A ešte som chcel opísať motor VW Golf 6, s ktorým sa trápim mesiace a možno som tiež čosi odhalil.

Ale nakoniec som si povedal, dnes je krásna nedeľa, kašli na to !

Nevynášaj smetie na smetisko len tak, najprv si ho pekne pretrieď.

Tak mi prosím pomôžte, ktoré z mojich smetí by sa Vám hodilo ?