Premiér SK videl mŕtvoly na obrázku i na Slovensku a 300 áut z Viedne hľadá utečencov z Budapešti !

6. septembra 2015, luteranjaning, Nezaradené

Teda poviem Vám milí spoluobčania, premiér SK ten vie, ako falošne zahrať na city vyplašených Slovákov.

Robí to diabolsky umne na jemnej hranici xenofóbie, nezákonnosti, šírenia poplašnej správy.

Pre istotu citujem “ Ja som tú fotku sýrskeho chlapčeka videl a videl som aj veľa mŕtvych na Slovensku,“

Ak nepatríte k morálnym šialencom, povedzte, čo a komu takáto otrasne primitívna veta signalizuje ?

Videl fotku mŕtveho chlapčeka a videl aj veľa mŕtvych na Slovensku, ten chlapček s tým má čo spoločné !

Verte, keby som len trocha veril v právny štát Slovensko, podal by som na toho chlapa trestné oznámenie.

Nie kvôli pochybnej sláve, len kvôli tomu, aby sa to tomu chlapovi v hlave riadne rozležalo, čo to tu trepe !

Ako môže spájať dokopy rôzne ľudské tragédie a bezuzdne ich zneužívať na pochybné politikárčenie.

Mŕtvi Slováci, ktorých tak špekulatívne spomína, sú pritom paradoxne produktom tejto vládnej moci.

Mať 7 rokov absolútnu moc, môcť prijímať v skrátenom legislatívnom konaní čokoľvek a neurobiť nič, to je….

Podlosť, svinstvo, neschopnosť voči národu, hanba, prejav absolútnej závislosti na oligarchoch v pozadí.

Koľko mŕtvych vyrába táto vláda svojou neschopnosťou, to si skúste predstaviť, aj keď ste túto vládu volili.

A či pardón, Vám sa to páči, Vy ste načisto zaslepení, Vy už jednoducho nechcete poznať nič normálne ?

Ani len to, ako sa v Rakúsku a Nemecku aktivizujú samotní občania bez príkazov od kohokoľvek.

Na sociálnych sieťach ponúkajú finančnú pomoc, ubytovanie utečencom, prosto chcú nezištne pomôcť.

300 osobných áut a 500 ľudí ide teraz v ústrety utečencom do Maďarska, ktorí pešo smerujú k Rakúsku.

A premiér SK šíri ďalej xenofóbiu “ Je otázne, či trpí hladom ten, kto má 5000 eur na pašeráka ! “

Fuj, Fuj, Fuj, to je ako keby sa topila loď a premiér dáva pokyn, zachraňujte iba ľudí s modrými očami !

Prepáčte mi, rozčúlil som sa, lebo sa hanbím za premiéra SK.

Kto a za čo mu diktuje takéto primitívnosti, ktoré nás všetkých nespravodlivo stavajú na roveň jeho a kumpánov ?!