Slovák, akú formu štátu chceš ? Bez psychopatov. Tak sa nespoliehaj na rakovinu, infarkt, prírodné živly !

3. septembra 2015, luteranjaning, Nezaradené
Politici sa nám s kamarátmi právnikmi pekne pohrali a pred pár rokmi, si akože “ stvorili “ nový štát.
Ako keby tu predtým žiadny nebol.
A bol najprv spoločný, potom sólo klérofašistický a potom zasa spoločný.
Stvoritelia sa ale tvárili, ako keby čarovným prútikom stvorili štát aj novoklonovaných občanov Slovákov.
A politici sa od okamihu ústavnej finty k občanom a štátu odvtedy správajú ako k svojmu vlastníctvu.
Z občanov si vytvorili stádo oviec a zo štátu si vytvorili dojnú kravičku.
Z politikov  a ich súkmeňovcov sa vďaka ovciam a kravičke naklonovali psychopati.
Psychopat je jedinec, ktorý stratil reálny kontakt s občanmi, prepadol mamonu ako droge.
Hrabe, hrabe, hrabe a potom zahrabáva, zahrabáva, zahrabáva, až konečne zahrabú aj jeho !
A tu by som už mal končiť, lebo čo som ja včera zažil, to je už pomaly nebezpečné ako “ sviňa „.
Lebo Slováci sa v zúfalstve začínajú radikalizovať, zatiaľ našťastie iba teoreticky.
Pribehne chlap a kričí, konečne tá s….. skapala a že spravodlivosť neexistuje !
Nakoniec vysvitlo, že nešlo o tú s…..,   ale o jeho bratranca odchovanca Moskovskej politickej školy.
Keď mu vysvetlím rozdiel, kričí znova, to je jedno, jeden ako druhý, je to jedna banda, na všetkých raz príde…
O hodinu príde ďalší a nadšene kričí, konečne tá s….skapala a že spravodlivosť neexistuje !
Pozrel som sa s nádejou na internet a samozrejme ďalší nadšenec sa pomýlil.
Vo vlnách tureckej riviéry sa utopil úplne iný slovenský právnik, pravda nehralo tam iba jedno písmeno.
Aj som sa veru sám zahanbil.
Tak to sme ako Slováci teda dopadli !
Namiesto normálneho občianskeho riešenia problémov v spoločnosti sa spoliehame na rakovinu, infarkt a prírodné živly ?!
Čo iného nám ostáva ?
Pravda, keď som už spomínal ovce, kravičky a svine, nebolo by už načase do rúk zobrať vidly a čistiť…..