Slováci komunistickí ŠTBáci. Bolo ich a je neskutočne veľa a to je strašný Biľag národa !

23. augusta 2015, luteranjaning, Nezaradené

Vraví sa, že Slováci hovoria pravdu iba vtedy, keď sú pod obraz Boží.

A mimo tohoto stavu kľučkujú, vymýšľajú, klamú ostošesť, len aby sa skutočnej pravde vyhli.

A pritom Slovensko nič iného neposunie výrazne dopredu, len skutočná  pravda.

Tak ako to teda s nami je, keď sme ako národ vraj nesmierne bohabojný a pritom takí farizejskí ?

Je príčinou strach, gény, výchova v rodine a či je na vine naozaj mafia ?

Poviem Vám niečo reálne z terajšej ponovembrovej praxe, čo ma takmer položilo na zem.

Chlapík, ktorého som zbežne poznal je už dva roky na dôchodku a je mimoriadne spokojný.

Keď sa chválil, aký má dôchodok, pýtam sa a kde pracoval, že ho má nad všeobecné pomery.

Trocha sa okúňal, tváril sa tajomne, akoby strážil atómovú bombu, aj ma to už štvalo.

A potom povedal, prezradím, lebo i tak sa to dozviete od susedov a tí to nadsadia.

Bol som obyčajný šofér a rozvážal som papalášov na okresnom súde od roku1998 do 2013 !

A viac Vám nepoviem, lebo by som mal problém, to viete, podpísal som mlčanlivosť.

Aj za to mi dobre platili a keby som hovoril, mal by som s nimi obrovský problém

Keby som povedal pravdu, čo som tam videl a zažil, to je na celý román a to by bola bomba !

Nech sú ľudia radi, pokiaľ nič nevidia, čo a ako papaláši robia a v akom svete si žijú.

Takže tak, na Slovensku sa “ tam hore “ po Nežnej revolúcii nezmenilo v podstate nič.

A to hore znamená vláda, parlament, ministerstvá, všetky úrady, úradníčkovia a všetko za štátne !

Prosto, sú dva svety, jeden je za štátne peniaze nás všetkých, ktoré povinne odvádzame cez dane.

A ten druhý je akože “ trhové hospodárstvo „, kde sa bežní ľudia zabíjajú o každé jedno euro.

A tí hore, to sú všetci od Hlavy, štátni úradníci, policajti, vojaci, ktorí v robote robia na dve strany.

Berú finančnú istotu zo štátneho a veselo “ podnikajú “ cez rodinných príslušníkov, ktorých kryjú.

A súdruhovia komunisti najvyšší pobirmovaní ohlupujú národ, ako znížia nezamestnanosť stimulmi blábolmi.

No povedzte, keby Slovensko fungovalo normálne, kto by volil prezlečených komunistov.

Nikto, každý by sa hanbil dať hlas podvodníkom !

No ale, keď polovica národa žije a paktuje s podvodníkmi, Slovensko logicky normálne nefunguje….