Ďakujem čitateľom Pravdy za dôveru a aj za to, že som konečne milionárom !

22. februára 2015, luteranjaning, Nezaradené

Dovoľte mi, aby som Vás nazval priateľmi všetkých bez rozdielu, ktorí čítate moje články.

Včera sa ich čítanosť preklopila do druhého milióna, za čo Vám ďakujem.

Úprimne sa priznám, potešilo ma to a pravdupovediac, nečakal som to.

Hlavne, že sa to udeje tak rýchlo.

Veď články, ktoré som napísal, nepatria k tým populárnym.

Skôr mi v nich išlo o to, aby sa ľudia zamysleli, premýšľali.

Dnešná doba je isto tá najlepšie aká len môže byť v doterajších dejinách ľudstva.

Pravda, veľmi záleží na tom, v akej krajine človek žije.

Naša krajina je sama osebe tá najlepšia na svete, na našej matičke Zemi.

Lebo iba tu sú hroby našich predkov a budú aj naše.

A pokiaľ máme šancu dýchať vzduch a premýšľať, nepremárnime vzácny čas, ktorý máme.

Osobne si dávam záväzok do druhého milióna písať lepšie články pre zlepšenie života ľudí.

Či sa to podarí, neviem.

Lebo všetko závisí iba od Vás milí priatelia.

Ešte raz vďaka a prajem peknú nedeľu.

P.S.

Viete aký je rozdiel medzi vlakmi zadarmo a Skylinkom  navždy zadarmo ?

Žiadny, všetko musia zaplatiť občania a ktosi bezpracne bohatne na ich úkor !

To len ľudia si nechcú pravdu “ vpustiť “ do hláv.