Niet slnka, niet nálady ? A čo tak budovať diaľnice a posvietiť si na lenivcov a zlodejov !

20. januára 2015, luteranjaning, Nezaradené

Prišiel známy bez nálady, skrúšený, doslova ubitý životom.

Vraj má náladu pod psa, lebo slnko nevychádza, je kdesi schované.

Zato ale bordelu je vidno všade vyše hlavy a to ho ešte viac ubíja.

Dnes išiel cez kruhovú križovatku popri ZVL do Košíc a pristihol sa.

Chytila ho taká neskutočnú zlosť, až sa bojí, aby z neho nebol terorista.

Lebo keby v tej chvíli mohol, tak nevie, čo by urobil.

Vonku je plus 5 stupňov, nikde ani živáčka, nikto nič nerobí.

Pravda, ani v lete tam nikto nič nerobil, ale tie diery na ceste sú hrozitánske.

A potom už len nadával a nadával.

Na štát, na politiku, na zlodejov.

Až mu vravím, Jožo, vykašli sa na to, už mám z toho aj ja hlavybôľ.

A on mi vraví, Ty, ale vieš, že mne sa polepšilo !

No tak ďakujem pekne.

Tebe sa polepšilo a mne sa pohoršilo.

A potom mi položil úžasnú otázku.

A kedy sa na Slovensku polepší nám občanom a pohorší papalášom ?

Tak to som ho už doslova hnal.

A teraz si musím vylepšovať náladu pozeraním na optimistický obrázok.

Tak sa teda pozerajme spoločne.

A pokiaľ by ste mali akékoľvek negatívne komentáre, tak to radšej žiadne !
Nalada1