Som Občan. Jeden, Tisíc, Milión. Kto je viac ? Myslite na to. Vy tzv. Politici !

27. novembra 2014, luteranjaning, Nezaradené

Som obyčajný občan, rodič a dobrý remeselník vo svojom odbore.

Robím svoju prácu celý život, od rána do večera, keď treba aj v noci, v soboty, nedele.

Štátu dávam všetko čo žiada, lebo chcem, aby tu všetko fungovalo ako má.

Kým som teraz pri sile, aby štát z mojich peňazí pomáhal slabším, chorým.

A keď to nedaj Bože budem potrebovať ja, aby mi pomohol tiež.

Aby moje peniaze, ktoré štátu stále posielam, dobre spravoval a zveľaďoval.

Nech mi to na staré kolená vráti tak, aby som dožil pokojnú starobu.

Žiaľ, moje rodné najmilšie Slovensko, tak nerobí.

Preferuje len úzku skupinu tzv. politikov, ktorých riadia oligarchovia nazývaní Gorily.

Politici boli pôvodne tiež ľudia, lenže svoje remeslo zahodili a podpísali zmluvu s Diablom.

Lekári, učitelia, murári, prosto všetci zutekali od remesla a dali sa k Mamonu.

A Mamon s Gorilami kradne bezostyšne všetko, čo sme my, naši prarodičia a rodičia vytvorili.

Musí sa to zastaviť, musí sa to zmeniť, inak ako Občania, ako národ zdegenerujeme.

Mamon, Politici, prosto mafia cez peniaze deformuje základné piliere morálky, štátu.

Musí sa to zastaviť.

Zastaví to Občan Jeden, Tisíc, Milión.

Kto je viac ?

Myslite na to Vy tzv. politici !

Aj Vy na tej tribúne dnes v Košiciach.

My Občania chceme menej rečí a viac skutkov !

Gorilake