Prečo súdruhovia ? Ktosi mi ukradol mnou vyrobeného Brežneva. Pomôžte !

4. októbra 2014, luteranjaning, Nezaradené
Priatelia, súdruhovia Slováci, nalejme si už konečne čistého vína, pomerme sa a riešme Slovensko.
Lebo inak nás všetkých a naše milované Slovensko zničí choroba zvaná chiméra a TBS.
To TBS nie je prosím tuberkulóza Slovenska, to je skratka pre Tajnú Bezpečnosť Slovenska.
Lebo ja som od prírody človek veriaci, verím v dobro človeka a stvoriteľa, ktorý to tu celé navrhol.
Dal nám k dispozícii matičku Zemičku a ostatné je už na nás, na rode človečenskom.
A ten človečenský rod nám tu na Slovensku zlyháva.
Tak niečo musíme urobiť.
Ja som si včera vlastnoručne urobil fotečku súdruha Brežneva, stálo ma to nejaký čas a námahu.
Pekne som ho označil nápisom Zdroj internet a vložil ako prílohu do článku pre slovenskú mládež.
A teraz prosím neviem, čo sa stalo.
Obrázok súdruha Brežneva mi ktosi z článku ukradol !
Zatiaľ mi to vychádza jedine na TBS, akurát nemám dôkazy. 
Ak by ste mali informácie, vedúce k odhaleniu páchateľa, dajte mi vedieť.
Budete štedro odmenení.
Vlasť Vám to nikdy nezabudne.
P.S.
Môj súdruh Brežnev vyzeral nasledovne, viď. priložené foto.
Ak žiadne foto neuvidíte, bude to dôkaz existencie TBS, alebo aj ET ?!