Žijem v New Yorku 20 rokov, len moje srdce Slováka, na Slovensku veľmi bolí !

4. augusta 2014, luteranjaning, Nezaradené
Žijem už 20 rokov vo Veľkom Jablku.
Som Slovák, vždy Slovák budem, lebo tak to mám v srdci dané rodičmi a svojou rodnou dedinkou. 
Do USA ma to vždy ťahalo, keďže moji prarodičia a ich súrodenci tam strávili pekných pár rokov a doláre nás zachránili. 
Yourk je kotol národov z celého sveta, tam nikto nerieši, akej si národnosti, akého si vierovyznania a akú máš farbu pleti.
Ak sa chopíš svojej šance, máš možnosť dobre si zarobiť, žiť v pohode bez stresu, lebo tam má všetko svoj poriadok.
Len musíš poznať a dodržiavať pravidlá hry.
Policajt Ťa nebuzeruje, ak ale niečo vyparatíš, ide po Tebe, nech si ktokoľvek.
To isté daňový úrad, nehovoriac o právnikoch – profesionáloch, ktorí doslova hľadajú podvody a štát im za ich odhalenie platí.
Priemerné dôchodky sú v USA cca 1400 USD, čo sa každému máli a preto si na starobu chystá “ zadné dvierka „.
Väčšinou sa snaží kúpiť si nejaké tie domy a privyrábať si k dôchodku prenájmom nehnuteľností.
Teraz som s rodinou doma na Slovensku a srdce ma bolí, ked vidím, ako moji rodičia musia vyžiť z 300 eur dôchodku.
A keď porovnávam situáciu spred dvoch rokov, nerozumiem, čo sa to na Slovensku stalo ?!
Je tu beznádej, strata strednej vrstvy a čoraz viac bezdomovcov, alkoholikov, ľudia akoby stratili radosť zo života.
Sú ako také roboty, ktoré plnia tisíce drobných nezmyselných povinností, vytváraných štátom, úradníkmi a to im zabíja čas.
Samý stres, nervozita a pritom tu na Slovensku je ohromne veľa priestoru, neobrábané polia, nepokosené lúky, všade burina.
V USA sme dvaja bratia, tretí je na Slovensku a chcel by ísť s nami, lenže čo bude s našimi rodičmi, oni už nikam nemôžu !
Chcem sa preto opýtať Slovákov na Slovensku, chceli sme vlastný štát, máme ho, prečo nám nefunguje ?!
Mne sa zdá, že preto, lebo tu máte naschvál umelo vytvorených toľko strán, aby Vás manipulovali.
V Amerike je všetko prehľadné, existujú 4 svetové strany, dve politické a v tom sa každý ľahko orientuje
Informácie z rozhovoru sú autentické, vznikli dnes cca o 11.00