Začal prezident Kiska revolúciu ? Bolo načase ! Jedni plačú, druhí skáču.

4. júla 2014, luteranjaning, Nezaradené
Chudáci Slováci.
 
Jedni plačú od nešťastia.
 
Druhí skáču od šťastia.
 
Neplačte, neskáčte, držte sa zlatého stredu.
 
Ak ste obyčajný občan a prezident Kiska Vám nevymenoval 5 sudcov a vnímate to naozaj tragicky, to rýchlo pominie, je to iba alergia na demokraciu.
 
Ak ste obyčajný občan a prezident Kiska Vám nevymenoval 5 sudcov a vnímate to naozaj ako zázrak, to tiež pominie, je to obyčajná demokracia.
 
No a čo tí ľudia, ktorí rozhodnutie prezidenta považujú za prvý krok k novej revolúcii na Slovensku ?
 
Tak tu už treba byť omnoho viac opatrným.
 
Jedni Slováci už teraz hľadajú kandelábre a doma pripravujú “ kravaty “ zo silných lán.
 
Druhí pripravujú kvetinové vence, ktorými by najradšej ovešali krky všetkým lotrom, aby im s láskou vrátili, čo ukradli.
 
Platí zlatá stredná cesta.
 
Treba zopár papalášov pochytať, ktorí evidentne, nehorázne nakradli a demokraticky s nimi naložiť v zmysle práva.
 
To by bola tá jediná a správna slovenská revolúcia, nakoniec Francúzsko v minulost i teraz, nech je nám príkladom.
 
Ak by ste ma za moje názory chceli ukameňovať a či bozkať, nerobte ani jedno, ani druhé.
 
Tento môj článok je jubilejným 300. na Pravde, zhodou okolností aj čítanosť presiahla 500 000.
 
Ďakujem všetkým, ktorí články čítajú napriek tomu, že im to riadne dvíha adrenalín.
 
Keď som sa tu pred necelými dvomi rokmi presúval zo SME, dosť som váhal.
 
Mal som predsudky, budú tu samí ortodoxní komunisti, má vôbec význam, práve tu písať ?! 
 
Má to význam a ešte raz ďakujem všetkým bez rozdielu.
 
P:S.
 
Tých ortodoxných je tu našťastie čoraz menej, asi vymreli, alebo sa len preSmerovali