Zaplatili, vypli im programy Skylink ! Pomoc nečakajte. Ste Slovensko !

1. júla 2014, luteranjaning, Nezaradené
Utajený prevádzkovateľ  M7 schovaný  v Luxemburskej kancelárii, pokračuje vo vydieraní občanov Slovenska.
 
Včera majiteľom kariet Skylink CRW zablokoval všetky programy mimo STV 1, 2 a ČT 1, 2.
 
O priebehu vydierania informuje pani L.
 
 
Je 30.6. a Skylink plní svoje „sľuby“.
 
Kým včera mi ešte fungovalo 8 č-s programov, dnes ráno som mala funkčnú iba JOJku.
 
Na poludnie už to mám pozerateľné iba stv1, stv2, čt1 a čt2.
 
Očakávam, že mi ich do večera zakódujú.
 
Prirodzene, som neplatič serpa – ale som platič koncesionárskych poplatkov.
 
Túto situáciu som zo začiatku veľmi ťažko niesla, teraz mi neostáva nič iné ako skonštatovať, že nežijem v právnom štáte.
 
A že úrady určené na ochranu spotrebiteľa sú buď pod tlakom strán a záujmových skupín (takže obyčajných ľudí neochraňujú), ale sú do tohto zlodejstva zapojené prijímaním „všimného“.
 
Nemôžem si pritom nespomenúť na neziskovky z 90. rokov.
 
Akí naivní sme po revolúcii boli… to sa kradlo a kradne vždy s požehnaním najvyšších…
 
Pozdravujem tých, ktorí majú čo pozerať.
 
A budem vďačná za akýkoľvek tip, kde a čo pozerať na internete, keďže ten mám zaplatený.
 
 
Čo na to povedať ?
 
Pani L. to napísala presne a jasne.
 
Ona vydieračský servisný poplatok neuhradila.
 
M7 vypíne programy všetkým na kartách Skylink CRW, aj tým, ktorí majú poplatky uhradené !
 
Skúsime osloviť kanceláriu prezidenta pána Kisku.
 
Či je to možné, zisťoval som včera, keď som tam telefonoval osobne.
 
Na mieste prezidenta by som uvedenú pani rovno vymenil, alebo poslal na školenie, ako sa komunikuje s občanmi.
 
Možno mala osobné problémy, možno nevie, kde sa nachádza a ako ľahko zarába peniaze.
 
Ako občan, ktorý jej slušne položil jednoduchú otázku, som mal dojem, strašne ju to otravuje, načo tu ktosi vôbec telefonuje !
 
Skylinkvyp1