Brazília, futbal, milujete, nenávidíte ? Radosť, starosť, bordel ako na Slovensku a STV !

13. júna 2014, luteranjaning, Nezaradené
Podľa informácií v našich médiách som si myslel, že majstrovstvá 2014 v Brazílii ani nebudú.

Štadióny mali byť nedostavané, infraštruktúra mala skolabovať, všade samý štrajk, zberba, zločinci.

Ešte šťastie, že som sa pozrel na naše milované STV a to ma dostalo do normálu a “ upokojilo „.

Pred oficiálnym otvorením šampionátu  som sa chcel niečo dozvedieť o Brazílii a futbale.

Asi 10 x som videl stupídnu reklamu na akúsi Čo ja viem a či čosi také iné, verím, že rovnako primitívne.

Potom sa traja “ chlapci “ zajakávali na preskáčku, čosi čítajúc z papierov a tváriac sa ako z inej planéty.

Pán M. oznámil, že otvárací zápas bude medzi Brazíliou a Japonskom, až som sa zľakol, keď to nikto neopravil.

Pozrel som si otvárací ceremoniál, zaujala ma LED guľa, spev Lopez bola katastrofa, ešteže sa zavlnila.

Samotný zápas som nakoniec logicky sledoval na ČT šport.

Ako taký poslabší futbalista Loky Košice dorast béčko hodnotím zápas nasledovne.

Brazília sklamala, chlapci svižne poskakujú, typicky rozhárane a nebyť arbitra neviem, neviem.

Chorváti si zaslúžili minimálne remízu.

A čo nového u nás na Slovensku ?

Všetko po starom, verejnoprávna TV, čistý bordel, občan koncesionár je ako handra, do ktorej si politici a mafia utierajú nohy.

A prečo tí občania na Slovensku neprotestujú ako v Brazílii ?

Načo by protestovali.

Strana a vláda v jednom šíku, či šiku, oznámila, že už bude všetko dobre, lepšie, super, aj keby mala národ vymeniť !

Dôchodky, vianočný príspevok, minimálna mzda, stúpnu o pár eur, Procházka vystúpil z parlamentu a Kiska obdaruje z našich daní bezdomovcov gulášom.

Bože môj jediný, Ty na to bohumilé Slovensko nedopustíš ani trocha sebareflexie, nedáš tým ľuďom kvapku sebavedomia ?!

 

Konces3