RTVS, neskutočne moderná televízia, samá revolúcia, za naše peniaze ? Vašo neblázni !

17. apríla 2014, luteranjaning, Nezaradené
Predstavte si, naša verejnoprávna televízia robí revolúciu v zábave a to už od 4.4.2014, sakra, ani som to nevedel.
 
V čele tohoto zábavného hnutia je Vašo Mika, ktorý pozýva divákov na online diskusie a čuduj sa svete, je pripravený odpovedať naživo na akékoľvek otázky ?!
 
Najprv som bol šokovaný, čo sa to deje, taká neskutočná odvaha, nebodaj, konečne prichádza revolúcia Majdan z Východu ?
 
Po poznaní reality, prepáčte mi, som iba obyčajný človek, eufóriu, nadšenie, vystriedal amok.
 
Počin „súdruha“ riaditeľa mi prišiel ako vystrihnutý z čias komunistickej propagandy.
 
Nebude žiadne naživo a hlavne nie v televízii, koho by takáto samozrejmá vec mohla napadnúť !
 
Bude to na sieti a sociálnej, čiže niečo také, kde sa dajú „detičky“ a ovečky perfektne manipulovať.
 
Prečo, načo, pre koho bude tá propaganda dobrý kšeft z našich daní, to snáď čoskoro zistíme.
 
Vlastne už sme zistili včera, ja našťastie nie, lebo heslo na Facebook stále strácam.
 
A tak zatiaľ neviem, ako tá “ revolučná “ zábava dopadla.
 
Popri takýchto „hrajkách“ riaditeľa v pracovnom čase, za naše dane a koncesiu, by ma ešte zaujímala iná vec
 
Čo robí riaditeľ vtedy, keď mu koncesionári dennodenne píšu email a on neodpovedá ?!
 
Pričom v zmysle zákona je povinný !!!
 
No a keďže ja na Facebooku nebudem a viem, že na elektronickú poštu Vašo nereaguje, dám mu jednu radu.
 
Keď je taký macher a nebojí sa plachtiť jachtou po mori, nech sa nám tu „nehrajká“ schovaný na sociálnych sieťach.
 
Nech urobí besedu naživo každý týždeň od 22.00 až do vyčerpania na STV 2, s priamou účasťou divákov.
 
To by bolo naozaj a videli by sme, ako sa taký “ súdruh“ riaditeľ verejnoprávnej STV, POTÍ naživo.
 
A keď už je ten náš Vašo, taký moderný, chce sa kontaktovať s mladými a robiť revolúciu v zábave, dám mu ešte jeden tip.
 
Vašo, dopočul som sa, že v STV ste zakúpili 200 smartfónov, t.j. “ múdrych mobilov “ a služby spolu za 346 000 eur !
 
Tie chcete rozdať 200 zamestnancom a oni budú mobily používať na natáčanie reportáží !
 
Vašo, riaditeľ, revolučný „súdruh v zbrani“, nebuďte až taký odľud, od svojich koncesionárov odtrhnutý.
 
Rozdajte z tých 200, 100 mobilov koncesionárom
 
Tí k Vám prídu do STV a natočia takú revolučnú zábavu, až z toho budete PAF ! 
 
Vašozabava1Vašozabava3