Mám 83, volil som najlepšieho prezidenta a Gita povedala, že som panic !

1. apríla 2014, luteranjaning, Nezaradené
Tie naše televízie sú naozaj na hlavu, možno ste to počuli, všetky krachujú.
 
Nekrachujú kvôli tomu, že nemajú peniaze, ale kvôli tomu, že veľa míňajú.
 
Programy sú náročné na okázalé miliónové scény, o odmenách celebrít nehovoriac.
 
Najnovšie si Markíza a JOJ vymysleli poplatok za to, že vysielajú v HD.
 
Keď sa to dozvedel môj známy, 83 ročný pán J.V. z Prešova, použil vtipný bonmot.
 
A čo to HD, bo ja poznám CD, ani to mi netreba, ale HD mi netreba i keby bolo zo zlata ! 
 
Vždy keď príde, pobaví ma lepšie ako ktorákoľvek televízia.
 
Veď posúďte sami, ako on volil svojho prezidenta.
 
Pán Luterán, ja som už v prvom kole na 100% vedel, že mnou zaškrtnutý kandidát zvíťazí, lebo je najlepší.
 
A ako ste si mohli byť taký istý ?!
 
No jednoducho, pozrel som si tých 14, urobil som nový štvorček a dopísal Jurko Jánošík, lebo jedine on by nám spravodlivo nadelil !
 
Takmer ma od smiechu zhodilo zo stoličky.
 
A viete pán Luterán, že som panic ?!
 
To žartujete, veď viem, že máte deti, za tým bude zasa nejaká finta.
 
Ani nie, žena mi zomrela pred 18 rokmi a viete, čo sa po pohrebe u nás v bytovke odohrávalo ?
 
Máme tam 19 vdov, tie vydržali asi týždeň a potom sa to začalo.
 
Chodili jedna za druhou, Jožko nepotrebuješ vyprať, Jožko mal si obed, Jožko napiekla som Ti buchty, Jožko si bledý, poď na vychádzku a pod.
 
Celé to trvalo 2 mesiace a potom, jedného dňa, ako keby uťal, odrazu nikto nič, bojkot !
 
A ja som už bol zvyknutý na dobroty a tak keď som stretol jednu takú najaktívnejšiu, tak som sa rovno opýtal.
 
Gitka, preboha, čo sa stalo, čo som zlého urobil ?
 
Pozrela sa na mňa opovrhlivo jak na psa a vyriekla, tak Ty nevieš, však Ty si jak taký panic ! 
 
No povedzte, čo som jej mal povedať, pravdu, že nie som, len mám podrôtované, poplátané platničky ?