Volil som človeka, na obrázku Pravdy vpravo, bude občianska vojna ? !

29. marca 2014, luteranjaning, Nezaradené
Tak už mám voľby úspešne za sebou, keďže je moratórium, neprezradím koho som volil.
 
Nechám si tento blog napadnúť zaplateným hackerom a budem sa hrať na to, že mi blog vypli a hnusne ublížili.
 
Vy ma začnete ľutovať, prebudia sa vo Vás materinské city, city zašlých komunistov, gardistov, milicionárov.
 
Ak sa tak čochvíľa stane, neľutujte ma, posielajte mi hlasy a hlavne nezabudnite na peniaze !
 
Len posielajte desiatok, nie je dôležité, odkiaľ pochádza, či je ukradnutý zo štátneho, prostitúcia, drogy, hazard, všetko beriem.
 
A ja Vám garantujem, že viem vybaviť všetko, lebo všade mám kontakty.
 
Som zadobre s pápežom, Stalinom, Putinom, úrady na Slovensku mi zobú z ruky, som jednoducho Váš.
 
A kto nie je s nami, je proti nám, od zajtra s nimi urobíme poriadky, rozumieme si ?!