Vlastníme Ficovu hlavu, nevieme ako ďalej. Poradíte ? (1)

25. marca 2014, luteranjaning, Nezaradené

Môj syn si starostlivo odkladal euro k euru s tým, že ak sa naskytne dobrá investícia, peniažky vhodne použije.

V roku 2011 sa objavila možnosť vydražiť hlavu Doc. JUDr. Robert Fico, CSc.

Syn sa prišiel poradiť, či má do hlavy investovať, či to nebudú vyhodené peniaze.

Dlho, predlho som premýšľal, zvažoval pre a proti.

Nakoniec som mu Fica schválil, vravím si, čo keď raz bude ten chlap prezident a premiér dokopy.

Navyše, hlava je obrovská, už ten materiál a robota musela majstra stáť neskutočné peniaze a čas.

Čo čert nechcel, syn Fica vydražil !

Spolu s Ficom sme absolvovali cestu z Bratislavy do Prešova, ja za volantom, on si sedel vzadu na podlahe.

Ficovu hlavu sme odložili do pivnice a vraveli sme si, však ona dozrie a potom uzrie svetlo sveta.

A skutočná hlava sa medzitým činila.

V kauze Gorila ručila a pri otváraní futbalového ihriska sa zranila na hlave.

Keď sa hlava z neznámych príčin rozhodla kandidovať na prezidenta, aj som sa zľakol.

Veď to by sme mohli mať v pivnici neskutočnú raritu, premiér a prezident v jednej hlave !

Máme vzácneho Fica v pivnici a nevieme čo ďalej.

 

Nemáte nejakú dobrú radu, sobota sa blíži !