Založ si blog

Prečo “ musíme “ obdivovať Západ a prečo je postkomunistický Východ, Rusko a Čína ľudsky a morálne tak “ pozadu “ ? !

Už viac ako 30 rokov žijem a fungujem okolo príjmu TV programov cez satelitné vysielanie a mám úžasné zážitky.

Keď som prvýkrát za komunistov zachytil signál z družice Intelsat 60 E, vtedy boli informácie zo Západu zakázané.

Keby len zakázané ?

Komunistický režim okrem zastrašovania každého, kto Západ propagoval, zároveň technicky rušil príjem rozhlasových staníc.

Komunistickí papaláši v Bratislave a v Prahe však zároveň ako diví “ slintali “ po západnej kultúre a sledovali TV ORF a ZDF.

A ešte v 90 – tych rokoch zatvárali vojačikov do basy, keď zistili, že tí si dovolili pozerať imperialistickú televíziu !

Keď som sa cez SAT TV zoznámil s Jarom Filipom, ten mi vysvetľoval, že mať satelit pred 89 bola v umeleckej branži otázka prestíže.

Prosto bolo to naozaj tak, motorom prežitia v bahne komunisticky zvrátenej morálky, špiny a zločinov boli veci a ideály zo Západu.

A je len obrovským paradoxom, že takmer 27 rokov po páde komunistickej mafie sa Slováci nedokázali z toho bahna dostať.

Čo je príčinou tohoto neskutočného stavu ?

Za tie desiatky rokov v branži satelitnej techniky mám stovky Slovákov kade – tade v rámci EU a pýtam sa ich, v čom to je ?

Prečo sme mentálne, morálne stále takí zaostalí a prečo nám prezlečená komunistická mafia stále kradne miliardy, ideály a budúcnosť ?

Môj Slovák z Anglicka to vidí asi takto a zrejme vystihol podstatu celého problému.

Keď pred 14 rokmi bol nútený odísť z tohoto “ nešťastného “ Slovenska, išiel do Anglicka vlastným autom s ľavostranným riadením.

Mal som neskutočný strach, ako a či to dokážem a či sa mi cestou niečo nestane, lebo vtedy som ešte o navigácii ani nechyroval.

A zažil som tam prvý obrovský šok, lebo nieže som tam nemal žiadny problém, práveže som mal, ale nič sa mi nestalo.

Kým som sa dostal do cieľa, narobil som zopár zmätkov, hlavne na kruhových objazdoch, ale rýchlo som si zvykol.

Čo som si ale nezvykol, to bol ten šibnutý slovenský strach, že kde sú schovaní policajti a či ma už za moju chybu nenaháňajú.

Šok pokračoval, keď po príchode na miesto, čo bolo od Francúzska asi 6 hodín som si uvedomil, že policajtov som fakticky nevidel.

A vodiči mi dávali prednosť v pohode s úsmevom a zastavovali pred prechodom pre chodcov tak, akoby chodcov nabádali k prechodu.

A môže si kto chce čo chce rozprávať, že Angličania sú nevrlí, neochotní a chuligáni a obyčajní ľudia sú menej vzdelaní ako Slováci.

Po 14 rokoch v Anglicku sa pýtam ja Slovákov, načisto ste sa všetci zbláznili, alebo nechali poblázniť slovenskou mafiou ?!

Veď ja som anglicky vedel vtedy iba pár slov a doteraz neviem poriadne anglicky a nemám v Anglicku žiadny problém.

Všade mi vychádzajú úradníci v ústrety, pomáhajú, určite tu nie je raj na Zemi, ale čo sa deje na Slovensku, to je absolútny mafiánsky hnoj !

Všade policajti, ktorí naháňajú obyčajných ľudí a nieže mafiu a zločincov nechávajú na pokoji, oni im ešte cez politikov pomáhajú…

A keď si pozriem STV a tie naše bulvárne televízie je mi z toho zle, nič z reálneho života o tom ako žijú ľudia v Únii, tam nie je.

Je mi z toho na zaplakanie i na vracanie, ako je možné, že život obyčajných ľudí na Západe a Východe Európy je taký odlišný.

Keď som v Anglicku a vidím život obyčajných ľudí, prajem si prísť na Slovensko a žiť tiež tak na “ staré kolená „.

A keď dvakrát v roku prídem na Slovensko, je mi zle, tu sa nič nezmenilo, práve naopak, zhoršuje sa to.

A to Slováci nevnímajú, že tá mafia, bordel, korupcia a policajná šikana je všetko výtvorom samotných Slovákov ?

V Anglicku nás prijali všetkých rovnako z Indie, Pakistanu, Slovenska, Poľska a žijeme si tam v pohode a blahobyte.

Prídem na Slovensko, sadnem do auta a mám šok, strach zo Slovákov, z policajtov.

A keď sa rozprávam so Slovákmi, majú strach z utečencov a pritom žiadnych nikdy nevideli.

Zato ale presne vedia, kto vyhral psychiatrickú Farmu, rozoberajú atentát na Heroína a riešia, či Vodca vydrží s falošným srdcom…

Na Slovensko prichádzam dvakrát ročne v nádeji, že sa zmení, asi prídem ešte raz na Vianoce kvôli mame.

Keby nemala tak veľa rokov,  dávno ju odveziem do Anglicka, aby ešte zažila normálny život a neživorila tu v tomto marazme.

Moje korene sú na Slovensku, ťahá ma to sem, keď sem prídem, po týždni je mi zle a musím sa ísť nadýchať anglickej slobody !

Lebo obyčajný Slovák sa už načisto zbláznil, obdivuje komunistickú bandu doma, v Rusku, v Číne a nerozmýšľa vlastným rozumom.

Obyčajný Angličan vidí ako sa obyčajní Čínania snažia každodennou snaživou prácou uchytiť v Anglicku, lebo doma….

Obyčajný Angličan vie, prečo sa bohatí Rusi snažia svoje deti dostať preč z Ruska do Anglicka, lebo doma…

Obyčajný Angličan vie, prečo obyčajní Slováci, ale i špekulanti zo Slovenska prichádzajú do Anglicka, lebo doma….

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3920753x
Priemerná čítanosť článkov: 4776x

Autor blogu

Kategórie