Založ si blog

Prečo sa Vodcu komunistu nepýtajú na jeho minulosť, prítomnosť a prečo mu ľudia akože tak “ veria “ ? !

Na Slovensku sa 5.3.2016 uskutočnia voľby, ktoré pravdepodobne nič zásadné nezmenia, hoci by mohli.
Nezmenia nič preto, lebo Slovensko ako spoločnosť je štát rozbitý na márne kúsky.
Kedysi sa rodiny rozbíjali, nenávideli kvôli Mečiarovi a dnes kvôli Vodcovi Icovi.
Inteligencia morálne odvážna a schopná spojiť národ, prakticky neexistuje.
Je to dané tým, že peniaze a moc sa stali zločinným nástrojom v rukách stranomafivlády.
Ako Vodca začínal a ako dokázal osloviť ľudí a tým ručiť hlavou u oligarchov ?
Začínal takto podarene.
Životopis :

 

Vyrastal som a doteraz žijem v rodine robotníka a predavačky, ktorí nie sú politicky angažovaní. Mám ženatého brata, taktiež politicky neorganizovaného a maloletú sestru.
ZDŠ a gymnázium som absolvoval v Topoľčanoch a v roku 1982 ma prijali na Právnickú fakultu UK v Bratislave, na ktorej doteraz študujem. Rodičia sa snažili vytvoriť mi veľmi vhodné
podmienky a vždy ma všemožne podporovali v mojom štúdiu. Už na Gymnáziu v Topoľčanoch som sa venoval mimoškolskej činnosti, pracoval som ako predseda ZO SZM a neskôr ako
referent PILA CŠV SZM. Po príchode na Právnickú fakultu UK V BA ma v roku 1983 zvolili za člena FV SZM, kde som vykonával funkciu študijného referenta FV SZM až do tohto roku.
ZÁROVEŇ SOM SA SNAŽIL VENOVAŤ AJ ŠTÚDIU NÁLEŽITÚ POZORNOSŤ a dosahovať dobré študijné výsledky. Po prijatí za kandidáta KSČ mojou kandidátskou úlohou bolo skvalitnenie mojej mimoškolskej činnosti.
Myslím, že počas kandidátskej lehoty som pre splnenie tejto úlohy vykonal všetko. V zamestnaní, do ktorého nastúpim po ukončení štúdia, by so, chcel naďalej pokračovať vo svojom odbornom raste
a aktívne sa ako člen KSČ politicky angažovať, preto aj žiadam za prijatie člena KSČ. S NÁBOŽENSKOU OTÁZKOU SOM VYSPORIADANÝ A ZASTÁVAM PRÍSNE ATEISTICKÉ STANOVISKO.

Údaje uvedené v prihláške za člena KSČ sú pravdivé, úplné a nič som nezatajil. Vyhlasujem, že som bol oboznámený so stanovami strany, uznávam program a ciele Komunistickej strany Československa.
vo svojom konaní sa budem riadiť učením marxizmu – leninizmu, stanovami strany a plniť povinnosti a zverené úlohy tak, aby som mohol čestne nosiť hrdé meno člena strany.

Dňa 10.4.1986 Čitateľný a vlastnoručný podpis Robert Fico

 

 

Tak a teraz súdruhovia občania Slovenska, ktorí ste Fica obdivovali a volili, čo poviete na to všetko ?!

Je súdruh Fico vysporiadaný so všetkými zločinmi, ktoré spáchala zločinecká komunistická strana a nemal by sa za to, že jej aktívne pomáhal, ospravedlniť ?

Alebo je to všetko úplne naopak ?!

Vy všetci podporujete Fica práve preto, že sa tak isto cítite byť vinnými za zločiny komunizmu ?

A myslíte si, že pokiaľ budete spolu vládnuť, hrabať peniaze, na všetko sa postupne zabudne a Vy prežijete v pohode staré i tie nové zločiny ?

Občania Slovenska, tak ako to je ?

Vy ste s tými všetkými zločinmi tiež vysporiadaní ?

Ficoland1

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3920744x
Priemerná čítanosť článkov: 4776x

Autor blogu

Kategórie