Založ si blog

Čo bude, keď Ica konečne vykopnú ? Zašpinené prasiatka si pri válove pomenia miestečka ?

Jedni mi vravia, že nemilujem Slovensko, keď o ňom píšem tak pochmúrne a negatívne.

A iní ma navštevujú, vravia mi, aký som len naivný, keď nechápem, že válov je plný žranice.

A tú žranicu musia zašpinené prasiatka spotrebovať ihneď, lebo aj žranica má dobu spotreby.

A aj súdruh pobirmovaný Ico má termín, je najslabší konglomerát v tej žranici a ľahko môže vypadnúť…

Keby ste nerozumeli môjmu pokusu o vtipnú rétoriku, pokúsim sa Vám to podať v reči prasiatok.

Navštívil ma tata poslanca parlamentu, ktorý je pravou rukou súdruha Ica.

A tata to povedali nasledovne, Vy jeden Luterán, Vy ste ale naivný a primitívny človek.

Vy absolútne nerozumiete tomu, ako funguje naše krásne a milé Slovensko, ktoré tak milujeme My.

Ste naivný ako môj syn keď išiel na VŠ do Bratislavy, vôbec nerozmýšľal kde bude bývať.

Predsa nebude dochádzať vlakom domov 45 km denne tam a späť !

Vravím mu a čo Ty nevieš robiť finty, utekaj okamžite za tetkou do Trstenej, nech Ti urobí trvalý pobyt.

Intrák dostal ihneď v Družbe, ale zasa nerozmýšľal, čo bude druhý rok a tak som mu poradil ďalšiu fintu.

Štúdium Ti príliš neide, ešte nebodaj vyletíš, tak buď aktívny ako funkcionár, najlepšie v ubytovacej komisii.

Podarilo sa a ako šéf komisie logicky automaticky dostal ubytovanie druhý rok, no ale čo s Tebou bude ďalej… ?

Musíš byť aktívny tak, aby sa Ťa skúšajúci začali báť, inak dopadneš katastrofálne.

Stalo sa a keď sa stal šéfom akademického senátu, ukázal mi svoju kanceláriu a skoro som odpadol.

Také vybavenie, luxusný nábytok, kreslá a príslušenstvo, vrátane nových okien nemal ani premiér a slovenský prezident.

Už som vedel, že môj chlapec to niekam dotiahne, veď sám dekan a rektor mu priam zobali z rúk a prosíkali o priazeň.

Pravda, to len profesorské svine mu závideli a robili všetko možné, aby nedostal titul Bakaľár, ale on ho nakoniec aj tak získal !

A potom ho už konečne nebolo treba vodiť za ručičku, už vedel sám, kde je jeho miesto a išiel za svojim snom a sociálnym vzorom.

A súdruh Ico ho silno privinul na svoju hruď a povedal, Ty budeš mojim asistentom a ja budem učiteľom Tvojho života.

A stalo sa, dnes je môj syn pravou rukou pobirmovaného Ica, len škoda, že aj čas premiérov má svoju hraničnú limitu.

Je síce šéfom štátu, ale je zároveň najslabším šéfom straníckej skupinky, lebo nedal na moje rady cez syna.

A tak najsilnejšia partaj Slovenska je Kaliho a potom Aškova.

Tata od Trnavy skončil  rozprávku a ja doteraz nechápem, či bol osvietený žiarením z Jaslovských Bohuníc, alebo ešte z vyšších sfér…?!

Tak čo poviete, milí Slováci moji, nie je to naše milované reálne Slovensko naozaj zábavné ?

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

Spišský hrad

Oprava Spišského hradu sa tak skoro nezačne. Šimkovičová nariadila zopakovať súťaž

19.04.2024 10:30

Úspešný uchádzač vraj neposkytol v zákonnej lehote riadnu súčinnosť a požadované dokumenty.

strategický bombardér Tu-22M3m pád ruského lietadla, vojna na Ukrajine

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3928065x
Priemerná čítanosť článkov: 4784x

Autor blogu

Kategórie