Založ si blog

Choď tam Hore, dokáž, iní vravia, nechoď do tej špiny. Čo teraz, je už čas občianskej strany ? !

Mám 59 rokov, cítim sa maximálne slobodný, skromný, nezávislý a dokonca si myslím, že som aj slušný.
Skromný v tom zmysle slova, že vydržím o chlebe a vode, nepotrebujem luxus a neskorumpujete ma.
Nezávislý som takmer na všetkom, neovplyvňujú ma médiá, politici, žiadna skupinka a ani čierne myšlienky. 
Neviem, či to nepreháňam so slušnosťou, lebo tá sa dnes už nenosí a mnohých to neskutočne provokuje. 
Skrátim to svoje “ chválenkárstvo “ a prejdem rovno na vec.
Chodia za mnou ľudia a vravia, choďte do politiky tam hore a ukážte, či len tak “ nekecáte do vetra „.
Pred pár dňami prišiel dokonca jeden veľmi slušný človek a povedal, dám do toho peniaze a založme stranu.
Keď som to povedal kolegovi z našej brandže SAT a TV, jeho reakcia bola nasledovná.
Pán inžinier, nechoďte do tej špiny, iba si zbytočne poškodíte imidž !
A tak teraz neviem.
Desiatky rokov kritizujem mocenský režim, pripravil ma takmer o život, ukradol mi obrovský majetok.
A čo, stratil som svoj odborný kredit, nie, dokonca som ešte podrástol umom a stále žijem a som tu.  
Tak čoho by som sa teda mal báť ?
Jedine fyzickej a duševnej choroby a najviac vlastnej hlúposti.
Ak by si to pán Ing. M. z Prešova nerozmyslel, dávam mu verejný prísľub, že to teda beriem, ak ponuka platí.
Zatelefonujem mu, stretneme sa, preberieme, ako to celé myslel, zvážime postup a začneme.
Mám iba jednu malú podmienku.
Musí nám tu pár ľudí myšlienku udobriť, aby sme vedeli, či občianska politická strana má naozaj šancu na úspech.
Ak áno, ďalším krokom by bola diskusia, zaplatenie komerčného blogu na Pravde a už sa iba pustiť do roboty !   
Samozrejme, celý takýto občiansko – stranícky projekt má svoje úskalia.
Na Slovensku sa zatiaľ nikomu nepodarilo vytvoriť normálnu občiansku stranu, budovanú zdola od ľudí.
Lebo, čo keď ten jeden dobrý človek dá svoje úspory do strany, ktorá sa nepresadí a skončí na smetisku ako ostatných 150 ?
Najideálnejšie by bolo, keby mnoho ľudí do projektu vložilo malé peniaze a k tomu pridali čo najviac iniciatívy a nápadov.
Ja predstavu mám, len my všetci spolu potrebujeme oponentov, spolupracovníkov, mnoho slušných ľudí z celého Slovenska.
Takáto občianska strana nesmie vydávať peniaze na žiadny fyzikálny odpad typu bilboardy, letáky, reklamné predmety a pod.
Ľudia majú vo svojom blízkom okolí komunikovať navzájom naživo a v rámci štátu a medzinárodne používať internet.
A netreba chodiť nikam ďaleko, len tu na blogoch je množstvo šikovných a slušných ľudí.
Aký je Váš názor ?

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štefan Harabin, ta3

VIDEO: Prezidentský kandidát Štefan Harabin. Rusko nepovažuje za agresora, chce neutralitu Slovenska

19.03.2024 07:00

O post prezidenta Slovenskej republiky vo voľbách v roku 2024 sa uchádza 10 ľudí.

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 09:39

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3920791x
Priemerná čítanosť článkov: 4776x

Autor blogu

Kategórie