Založ si blog

Vysielajme NSTV 1, 2, 3 HD, NSTV 4, 5 SD a ušetríme. Treba zabrať RTVS, ide o život !

Keď vidíte všetkú tú ………..činnosť okolo RTVS, nečudujete sa už ničomu na Slovensku.
RTVS je obrazom Slovenska, ktoré je jedným obrovským…….., ……….. na presun peňazí.
A keďže toto sa deje od samého vzniku tejto ideologickej inštitúcie,……….je to takmer dokonalý.
Ľudia, ktorí si tam zvykli na pohodlný život, ničnerobenie a ……., dnes to robia prefíkanejšie.
Za socializmu na báze propagandy ako zlaté teľa a dnes to isté, len sofistikovanejšie verejnoprávne.
Občania zástrčkovú koncesiu platia povinne, nikto nič nekontroluje a RTVS si ……….ako nikdy !
Existuje možnosť preniknúť do spleti ………… RTVS a niečo s tým naozaj urobiť ?
Určite áno, len by to chcelo dať dokopy zopár odvážlivcov a ísť za vecou nekompromisne.
Aké je nebezpečenstvo pre tých jedincov, ktorí by chceli v RTVS urobiť poriadok ?
Išlo by im o život, lebo toky bezpracných peňazí, ktoré cez ……….tečú, vyrábajú závislých narkomanov !
Tí si zvykli na obrovský luxus a bezpracný mamon, keď im na ne siahnete, sú pre Vás totálne nebezpeční.
Slováci ako bežní slušní ľudia sa s tým logicky boja niečo urobiť, len sa modlia, aby zasiahla vyššia moc.
Niektorí sa snažia vyprovokovať tých odvážnejších, ktorí sa veci rozumejú, v nádeji aby niečo urobili,
Oslovili aj mňa s tým, aby som toľko “ nekecal “ a urobil čo tvrdím, že sa urobiť s STV dá cez satelit.
Vysielať programy NSTV 1,2,3 HD a NSTV 1,2 SD a navyše ešte ušetriť peniaze.
Lebo, či som ja vraj lepší ako riaditeľ RTVS, ktorý sa síce nerozumie satelitom, ale rozumie sa…..
Ak by som sľúbil, že dokážem, čo tvrdím, občania ma ustanovia za zmocnenca verejnosti pre zrušenie STV.
A keďže, čo ja poviem, to platí, začal som hneď dnes ako občiansky aktivista aj konať.
Najprv som napísal svoje vyjadrenie vo veci porovnávania riaditeľa STV s mojou osobou nasledovne.
Pána ………. ku mne prosím neprirovnávajte, urážate ma tým !
Čo sa týka odbornej problematiky, etickej, občianskej, je logické, že sa tomu nemôže absolútne rozumieť !
To je praobyčajný fakt, to nie je žiadna urážka.
Ten človek je tam jednoducho dosadený ako mediálna figúrka, plní si svoju určenú rolu a to je všetko.
Logicky nemôže urobiť nič proti tým, ktorí RTVS umne ………, len sa tomu prizerá za istý super plat.
Zásadnú zmeny v RTVSTo môže urobiť iba niekto nezávislý a problematiky znalý.
A keďže zatiaľ nemám mandát občanov Slovenska na zrušenie STV, musím konať na vlastnú päsť.
13.3. o 11.42 som zaslal oficiálnu žiadosť do Sloviskej verejnoprávnej TV.
S tým, že sa zaujímam o financovanie prevádzky Slovinskej verejnoprávnej TV.
Je informácia o prevádzkových nákladoch Slovinskej verejnoprávnej TV dostupná pre občanov ?
Koľko a komu platí mesačne Slovinská verejnoprávna TV za satelitné vysielanie Slovenija 1,2, 3  cez družicu Eutelsat 16A ?
Odpoveď mi logicky nemusia zaslať, nie som občan Slovinska.
A ja by som radšej išiel priamo do STV ako oficiálny zástupca občanov a urobil tak rýchlo kontrolu ako sa patrí.
No ale povedzte, dá sa to na Slovensku ?
Tu majú všetci veľa rečí iba v krčme a “ skutek utek „.
Tak teda ako občania milí, budem Vami povereným zmocnencom pre zrušenie STV, alebo nebudem ?
Keby som bol, to by ste sa čudovali, ako rýchlo sa dajú riešiť veci, ktoré ste považovali za neriešiteľné !
Ideme ………… RTVS riešiť ihneď ako koncesionári cestou súdnej žaloby ?
Alebo realizujeme referendum o zrušení STV a vytvorení NSTV ?
A nebolo by pre istotu najlepšie urobiť jedno i druhé, čo poviete ?!

P.S.

Tento článok bol adminom v piatok stiahnutý z titulky a uložený do koša.
Admin ako dôvod uviedol, že v blogu je RTVS obviňovaná z trestných činov.
Ak vraj nemám dôkazy, mám odstrániť obvinenia z článku.
A ak mám dôkazy, mám sa obrátiť na políciu.
Môj právny zástupca je v zahraničí, nemám sa s kým poradiť, príde až za 10 dní.
Ako laikovi mi vychádza, že najprv by som mal podať trestné oznámenie na admina a potom na RTVS.
Nechám si poradiť od právnika.
Zatiaľ som to vybodkoval.

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3923928x
Priemerná čítanosť článkov: 4779x

Autor blogu

Kategórie