Založ si blog

Okamžite do Nemecka a sledovať pokyny. Brémy čakajú. Neskutočné ! ( 2 )

Je 31.8.2014, sedím v autobuse do Schwechatu, mám nastúpiť na let ST 1915 do Brém.
Odlet 20.30, spoločnosť Germania, pri check – ine mám udať referenčné číslo.
Kým sa tam dostanem, pozorujem usporiadanú krajinu Rakúska, o dedinkách ani nehovoriac.  
Prísediaci predomnou hovoria španielsky, vzadu arabsky, rozmýšľam, čo ich asi priviedlo na Slovensko.
Keď mamička dohovára dieťatku po slovensky a muži v arabštine hovoria o Komárne, veci sa vyjasnia.
Pár kilometrov pred letiskom sa spustí hustý lejak a vtedy mi prídu na um moje plážové šlapky.
Na krytom letisku by som sa s dažďom potýkať nemal a v Brémach snáď pršať nebude.
Čo ale čert nechcel, check – in bol v termináli 1A a ten ako jediný cez hlavnú halu nemá prekrytie.
Tých pár desiatok metrov mi ukázalo, že v šľapkách na mokro to veru nebude dobré.
Prvý beh do terminálu dopadol dobre a dostal som palubný lístok.
Pri druhom späť do haly som chcel byť väčší macher, nabral som rýchlosť a odniesol si to opasok.
Skončil v koši a voľné nohavice som mal takmer tak ako tí mladí s módou, kde im zadok končí pri kolenách. 
Výhodu to malo pri bezpačnostnej kontrole, opasok som si už nemusel dávať dolu a tetuška ma chváli.
Pri čakaní na odlet ma zaujala reklama na Matador, pravda, neboli to slovenské pneumatiky.
Let A319 prebiehal v pohode, dve hodiny ubehli ako nič, monitory zobrazovali každý detail letu.
Konečne som v Brémach pred letiskom a potrebujem sa rýchlo dostať na Hauptbahnhof.
Hneď prvý opýtaný mi vysvetlí, že ideálne je to pomocou Tram a zastávka je za rohom.
Na zastávke už niektorí “ bojujú “ s terminálom na lístky a tak sa pridám aj ja.
Aby som nešaškoval, pýtam sa na detaily, prvá odpoveď znela, neviem, nerozumiem.
To si všimla sympatická dievčina a ochotne mi v angličtine objasnila postup.
Po nástupe do električky sa dievčina s mládencom postavili neďaleko a ajhľa ho, reč si dali v slovenčine !
Pri vystupovaní som sa ešte raz slovensky poďakoval a dozvedel som sa, že tu študujú na univerzite.
Na železničnej stanici mi informátorka objasňuje, čo a ako, kupujem lístok v automate a vlak mi zmizne pred nosom !
Milá pani informátorka mi oznámi, že to nie je žiadny problém, lístok môžem použiť na Tram a č.10, odchádza o 10 minút.
Na zastávke je prehľadná elektronická tabuľa s oznamom, za koľko minút na akej trati sa električka objaví.
Nemci sú presní, električka je tu, ja idem až na konečnú Sebaldsbruck a tak pozorujem nočné mesto i cestujúcich.
Vedľa mňa je mladá rodinka so štyrmi deťmi pravdepodobne z Iránu, dve deti sú živé a hravé až moc, dve podriemkávajú.
Na konečnej vystupujem iba ja a oni a keď sa ich opýtam na hotel, sú naľakaní, nakoniec priznajú, o takom nevedia.
Začína pršať, je po polnoci, šlapky mokré, ponožky tiež, začínam panikáriť, nikde živá duša, musím sa riadiť pokynmi sms.
300 m doprava, 400 metrov doľava, nadjazd, zle, ešte 400 metrov, ešte sto metrov, konečne hotel Novum, ako tak “ doškintám “ na izbu.
Pri sprche zisťujem, ľavá päta má pľuzgier dvojeurovky, ráno mám byť o 8.30 v Achime, je pol druhej, tak spať a ráno sa uvidí ?!
Schw1
 Bremen 2
 Bremen 3Bremen 5

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Russia International Women's Day

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3928375x
Priemerná čítanosť článkov: 4785x

Autor blogu

Kategórie