Založ si blog

Mám 58, asi inteligent, slušný, slobodný. Hľadám Európsku Úniu ! Slovensko sa mi bridí !

Udalosti posledných týždňov a mesiacov na Slovensku mi dali riadne zabrať na premýšľanie.

 

Našťastie, okrem Slovenska a Slovákov ešte existujú EuroSlováci a tí mi konečne otvárajú oči.

 

Je dobre, že Slovák, ktorý žije v Nemecku ma tak vytočil, až som z toho zostal permanentne nesvoj.

 

Vysvetlil mi, že on nemôže žiť v takej krajine, ktorá si do finále voľby prezidenta zvolila Kisku a Fica !

 

A veruže som zostal riadne zahanbený, pretože sám som sa na celom podvode voľby prezidenta podieľal.

 

Najprv som verejnosti aj Vám sľúbil, že nikoho z kandidátov na prezidenta nebudem voliť.

 

Potom som podľahol “ vábeniu “ cez klamstvo médií a v prvom kole volil pani Mezenskú.

 

A úplne na konci som sa rozhodoval medzi čertom a diablom a pomohol tak do kresla Kiskovi.

 

A tak mi teraz treba, veľmi sa hanbím !

 

Lebo, čo mi o Ficovi a Kiskovi povedal EuroSlovák, to je neinterpretovateľné !

 

Slovák z Nemecka by ma na rukách nosil, keby som bol zotrval na princípe svojej čestnosti.

 

Chcem sa verejne ospravedlniť všetkým EuroSlovákom, ktorých som takto podrazil.

 

Malému duchom, smiešnemu Slovensku, Slovákom logicky žiadneho prezidenta netreba !

 

Je to iba úrad navyše, finta, ktorou mafia s politikmi ovláda OVČANOV Slovenska.

 

Slovensko je z pohľadu mafie a politikov Slovákom veľké, bohaté, s neskutočnými možnosťami pre kvalitný život.

 

Preto musia byť “ problematickí “ Slováci z neho vytlačení tak, aby oni mohli tých “ poslušných “ ovládnuť úplne.

 

To reálne hrozí, pokiaľ EuroSlováci neurobia niečo zásadné.

 

Preto teraz hľadám cestu, ako sa stať EuroSlovákom a odčiniť hriech, ktorý som spáchal.

 

Ešte šťastie, že som sa nezúčastnil volieb Slovákov do Europarlamentu a urobil všetko pre úžasný výsledok 13 % !

 

To mi samozrejme z pohľadu slovenskej mafie a euromafie nepomohlo, práve naopak.
Chystám sa do Nemecka, aby som zistil, ako Nemci žijú, ako funguje Nemecko a či mám šancu stať sa Euroobčanom.

 

Mám 58 rokov, asi som inteligent, znalý života, mám odborné predpoklady, stále študujem,“  koumám “ a som dosť adaptabilný.

 

Zdravie, telo zatiaľ slúži, hlava vyzerá byť na slovenské pomery v bezvadnom stave, teraz už len, aby to vydržalo.

 

Mám aj nejaký plán, ako by to celé prebiehalo a budem to všetko, tu na Pravde prezentovať.

 

Je otázne, či sa to podarí a ako to dopadne, za to riziko, pre lepšie Slovensko, to istotne stojí za to.

 

Zatiaľ, podľa reakcií v diskusii na Pravde, väčšina Slovákov nemá o EuroSlovákoch, euroobčanoch ani potuchy.

 

Toto zistenie je odzrkadlením katastrofy Slovenska, jeho morálnej malosti a odhalením princípu virtuálneho štátneho podvodu.

 

Všetkých, ktorých som doteraz na Pravde spoznal pod rôznymi nickmi, si vážim i keď nad nimi môžu byť rôzne strany, mafie, podvodníci.

 

Oni za to nemôžu, to sa ale ukáže až neskôr, keď sa nám, verím, podarí naživo, osobne sa stretnúť.

 

Takže, ten presun a “ prerod “ na euroobčana, skutočného EuroSlováka, myslím vážne.

 

Ako prvé potrebujem v Nemecku nájsť nejaké lacné ubytovanie, aby som sa mohol prihlásiť na pobyt.

 

Poprosím Vás o pomoc všetkých bez rozdielu nickov, od tých “ nepriateľských “ ako je neviem, blbológ a pod, až po tie “ príliš milé „.

 

Všetky informácie, skúsenosti, fotodukementácie a pod. budú postupne zverejńované cez tento môj blog.

 

Pravda, za predpokladu, že do toho nezasiahne ruka cenzora….

 

Začíname.

 

Budúci EuroSlovák hľadá lacné ubytovanie, s možnosťou prihlásenia pobytu v Nemecku, ak viete, pomôžte.

 

 

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3923898x
Priemerná čítanosť článkov: 4779x

Autor blogu

Kategórie