Založ si blog

Mám 58 a Nemecko ma zachráni ? Tak načo sme tu žili, banda Slovensko !

Začína to byť nebezpečné.

Teraz ale myslím na to, ako sa postupne vyjasňuje situácia, v ktorej sme sa na Slovensku ocitli.

Jednoducho sa tu nedá žiť !

Médiá, politici, pod dozorom mafie klamú, okrádajú a zavádzajú Slovákov.

Mám to šťastie, že prakticky každý deň naživo stretávam ľudí, ktorí ma obohacujú pravdou.
Predvčerom to bola pani, ktorá si na dva týždne vyskúšala pri Viedni opatrovateľskú službu a jej život sa okamžite zmenil k lepšiemu.

Včera mi 51 ročný muž, ktorý už dva roky podniká v Nemecku povedal neskutočné veci, až žasnem !

Dal mi telefonický kontakt, email a je ochotný pomôcť a odpovedať na všetky otázky.

A veru, mám ich neskutočne, pretože po včerajšku už naozaj neviem, v akej krajine menom Slovensko to ja žijem.

Pán J. mi v kocke povedal asi toto.

Tu na Slovensku čestný človek poznajúc iné krajiny a ich demokraciu, nemôže žiť !

Mám 51 rokov a viem dokonale porovnať, ako funguje Slovensko a Austrália, Holandsko kde som žil a teraz Nemecko, kde žijem.

Na Slovensku som dokonca 5 rokov bol zamestnaný v štátnej správe na úrade práce.

Potom som si založil živnosť a podnikal v stavebníctve, aby som zistil, ako špinavo Slovensko funguje.

Pokiaľ je človek čestný, nechce sa namočiť v korupcii a špine, nemôže v stavebnej činnosti na Slovensku existovať.

V Austrálii som zistil ako fungujú živnostníci, ktorí sa profesionálne venujú iba svojmu odboru a každý zarobí, všetci sú spokojní.

Prvý vyhĺbi základy, ďalší ich urobí, tretí obvodové múry, štvrtý plášť, ďalší vonkajší obklad, iný izoláciu, ďalší steny, iný podlahy atď., atď.

V Holandsku som si založil firmu za 15 minút a nabral zasa ďalšie skúsenosti o tom, ako funguje štát a ako si ľudia krásne nažívajú.

Teraz som v Nemecku a konečne začínam rozumieť tomu, ako je to možné, aby  jedna krajina dokázala to, čo Nemci.

Som tu druhý rok, podnikám, žijem v Štuttgarte a prístup úradov k nám a všetkým bez rozdielu je úžasný a to je tajomstvo úspechu.

A keď mi hovoril detaily o podnikaní a o tom, ako štátne úrady pomáhajú živnostníkom, zdalo sa mi to, ako neskutočný sen, rozprávka.

Jeden neuveriteľný príklad za všetky.

Živnostník urobí prácu, vyfakturuje a nezaplatia mu 12 000 eur.

Príde na úrad a oznámi danú skutočnosť s tým, že má problém a bude musieť z titulu insolventnosti skončiť podnikanie.

Čo sa udeje ?

Úrad zabezpečí všetko potrebné, živnostník dostane peniaze od úradu a úrad vymáha peniaze od neplatiča !

Ďalšie príklady radšej neuvádzam, vyzeralo by to ako z ríše fantastiky.

Pán J. ma ale najviac dorazil svojou poslednou radou.

Radím Vám pán Luterán, máte 58 rokov, začnite premýšľať, kým je čas, vykašlite sa na Slovensko !

Ak môžete odíďte do Nemecka, hoci len na 5 rokov.

Toľko stačí v Nemecku podnikať, odvádzať dane a poistné a získate základný dôchodok !

Viete koľko to je ?

650 eur !!!

Priznám sa, od včerajška sa mi Slovensko totálne zbridilo a rozmýšľam začať novú etapu vo svojom živote v Nemecku.

Ak by ste sa rozhodli “ nakopnúť “ ma do Nemecka, som rozhodnutý urobiť to za Vašej spoluúčasti na Pravde.

Celý priebeh, všetky poznatky, všetky informácie tu budem pre Vás publikovať od A po Z.

Som už takmer na rozhodnutý, aký na to máte názor ?

Lebo mám aj odvahu, aj strach, asi tak 50 na 50.

Čo mi poradíte, priatelia moji na Pravde, nakoniec, už sa poznáme takmer dva roky ?!

Janko, Martinka, prepáčte, 3 roky a mafiu sme len pošteklili.

23.02.2021

3 roky od popravy Janka a Martinky si občania naďalej klamú a nenávidia sa, pričom mafii sa v podstate nič nestalo. Nahovárame si a vymýšľame hrdinov v radoch polície, ktorí odhalili, čo im dovolili a to je asi tak všetko. V radoch štátnej a klasickej mafie nezúri žiadny masový covid, sme iba svedkami novodobej frašky. Občianska spoločnosť potrebuje reštart, inak si ju [...]

SÚD SLOVENSKO NESKUTOČNE DRAHÉ TO MAFIÁNSKO. . .

06.09.2020

Janko a Martinka zatiaľ pokoj nemajú, štát Slovensko mafiáni stále ovládajú. Darmo sme si novú nádej zvolili, zatiaľ Slovensko logicky sme NEOBRODILI. Najprv koronavírus BOJ s mafiou zahatil a teraz sa už potenciál načisto STRATIL…? SÚDY mafiánske slovenské zatiaľ sa v ničom nezmenili, tak KTO určí stav VINY?! Keby to ohavné Brucho 55 rokov basy dostalo, niečo by sa [...]

Nevoľte štátnu mafiu, rakovinu spoločnosti, voľte normálnu budúcnosť.

26.02.2020

Kto mal možnosť sledovať dianie v nezákonne zvolanom parlamente a má svedomie, má logicky aj strach. Čo tam predvádzali fašisti, komunisti a nacionalisti, to nemá obdobu v normálnej spoločnosti 21. storočia. Akože lekárka v koži Hitlera, učiteľ slovenčiny do hneda neschopný vyslovovať, čítať a napuchnutý komunista. A nad tým všetkým obrovská kopa zlodejiny, nenávisti [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

luteranjaning

Ja, Vy, my všetci tvoríme štát. A prečo sme im dovolili ukradnúť si ho? Kvôli našim deťom, vnukom to spoločne dokážeme zmeniť! Nebojte sa slobodne vyjadriť, jedine tak sa ani 100 x opakovaná lož nestane pravdou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 821
Celková čítanosť: 3923697x
Priemerná čítanosť článkov: 4779x

Autor blogu

Kategórie